69,3% українців у Польщі дізнаються про події в Україні з месенджерів та соціальних медіа – Тelegram, Viber, Facebook, TikTok. 21,8% кажуть, що отримують новини від родичів чи знайомих з України. 6,7% біженців шукають оперативну інформацію у відомих українських онлайн-виданнях. У той час дізнаються про події в Україні з польських масмедіа усього 1,43% респондентів. І тільки 0,9% опитуваних дивляться українське телебачення на території Польщі.
Опитування оприлюднив аналітичний центр міжнародної компанії з працевлаштування Gremi Personal, у якому взяли участь 1560 респондентів.
«Одразу після нещодавнього масованого ракетного удару по українським містам, ми запитали в працевлаштованих нами українців щодо джерел отримання новин про події на батьківщині. Адже страх за близьких та родичів, що залишилися під загрозою ракет, має пришвидшувати реакцію пошуку інформації та уважніше ставитися до медіаресурсів. Саме через швидкість у цьому питанні лідирують соцмережі» – говорить Анна Джоболда, директорка департаменту рекрутації Gremi Personal.
В агенції також звертають увагу на кілька цікавих спостережень:
- Телемарафон єдиних новин є джерелом інформації виключно для українців на території України.
- Польські медіа для абсолютної більшості українців не становлять інтересу. Це свідчить про те, що громадяни України лишаються в українському інформаційному полі попри те, що тривалий час фактично знаходяться за її межами.