У вересні цього року новий вищий навчальний заклад American University Kyiv (AUK) розпочав перший навчальний рік, зарахувавши на навчання 152 студентів. Команда Havas Ukraine, яка входить до складу Havas Village Ukraine, вигравши на початку року тендер на всебічну підтримку бренду в Україні, стала креативним партнером університету. Разом із командою університету агенція розробила та втілила у життя багаторівневу кампанію із запуску бренду на українському ринку. Зокрема, вона включала: створення слогана та комунікаційної платформи AUK.
Інсайт:
В умовах глобалізації мрії навчатися у найкрутіших університетах не тільки України, а й світу не виглядають такими нереалістичними як 20 років тому. Сьогодні старшокласники мають безліч різноманітних можливостей для навчання у різних країнах в залежності від їхнього рівня освіти, досягнень та прагнень на майбутнє.
Саме тому новини про відкриття American University Kyiv (AUK) у Києві швидко розлетілися, бо це означало: в Україні з’являється приватний університет міжнародного рівня, який працює за американськими стандартами освіти.
«Ми раді, що саме наша агенція виграла тендер на всесторонній та масштабний супровід нового бренду в галузі освіти. Адже відкриття університету на основі американської освіти, визнаної світовим лідером, – це непересічна подія, що несе важливе історичне значення для нашої країни», підкреслила Ольга Балучинська, Client Service Director Havas Ukraine. «Також, це greenfield project, який надавав нам багато свободи для творчості та можливосетй обмінюватися досвідом з американськими колегами» – додала Ольга.
AUK здійснює свою освітню діяльність у партнерстві з Arizona State University, який вже восьмий рік поспіль визнаний у США як найбільш інноваційний освітній заклад. З відкриттям AUK в українських студентів з’явилася можливість навчатися за американськими програмами та інноваційними освітніми моделями, не виїзджаючи за межі України.
Ідея:
Що ж означає «інноваційна модель освіти» від AUK, і чому майбутні студенти можуть бути у ній зацікавлені? Якісна сучасна освіта – це отримані знання та навички, які дозволяють випускникові вибирати свій шлях і мати безліч можливостей для самореалізації. Іншими словами, отримати свободу обирати омріяну роботу, свободу робити те, що дійсно до вподоби, свободу працювати у найкращій команді та мати гідну заробітну плату. І найголовніше – свободу залишити власний слід в історії! Так команда Havas Ukraine запропонувала слоган, який втілює в собі американські та українські цінності: «AUК. Освіта, що дає свободу!». Цей слоган став основою для створення та втілення комунікаційної платформи університету.
«Створення та виведення на ринок нового бренду в Україні, та ще й під час війни – це кропітка та виважена робота. В першу чергу вона розпочинається з аналізу важливих суспільних інсайтів. Ми раді, що разом із командою Havas змогли посилити та прокомунікувати ту важливу раціональну та емоційну потребу, яка завжди була, є і буде основою для українців. А саме – прагнення свободи», – підкреслила Наталя Паліна, Chief Revenue Officer of AUK.
Реалізація:
Робота над слоганом та формування комунікаційної платформи були розпочаті ще до повномасштабної війни в Україні. Звісно, що трагедії війни вплинули й на ринок освіти, тому задачею команди Havas Ukraine було підготувати лонч університету в реаліях війни.
Кампанію можна поділити на 3 основні напрямки:
Знайомство з AUK через online AUK Talks – серії відкритих онлайн-зустрічей з провідними західними експертами з різних військових та економічних тем, щоб дати українцям ширшу перспективу світових та українських подій.
Вступна кампанія 2022 року для бакалаврів і магістрів. До початку війни, AUK планував грандіозне відкриття кампусу у Київському РічПорту. Через війну, відкриття відкладено, а студентів у першому семестрі переведено на онлайн-навчання, що дозволило всім, хто тимчасово покинув Київ, вступити та навчатися в АUK. Тоді креативники Havas Ukraine разом з AUК створили рекламну кампанію з дуже чіткими повідомленнями, які відповідали на основні питання потенційних студентів. Додатково було анонсовано важливу новину – AUK надав гарантовану стипендію усім зарахованим студентам. Для комунікації було обрано лаконічний стиль, а саме: брендовий червоний на креативах для привернення уваги до картинки, в той час, як чітке текстове наповнення для фокусу на головному.
Знайомство з ректором і викладачами AUK через онлайн-івенти “hello, AUK”, які дали змогу студентам не лише довідатися про особливість американського підходу, програми та навчальний процес, а й познайомитися особисто.
Крім того, для бренду American University Kyiv команда Havas Ukraine розробили дизайн мерчу, інформаційних офлайн- та онлайн-брошур, студентських квитків, а також кампанії для запуску підготовчої програми AUK Foundation. Наразі команди Havas Ukraine та університету продовжують розвивати та зміцнювати новий для України бренд, адже AUK розпочав вже другий набір студентів, а саме – на весняний набір, навчання якого розпочнеться у лютому 2023 року.