Американська компанія з видання та розробки відеоігор Activision сподівається створити ажіотаж напередодні виходу 28 жовтня останньої гри серії Call of Duty: Modern Warfare II, за допомогою зіркової телевізійної кампанії «Squad Up» від агентства 72andSunny, в якій друзі з усього світу збираються разом, щоб грати.
У рамках кампанії представлений 90-секундний ролик є армійським каденсом — традиційним маршевим закликом і відповіддю, що починається з «left, left, left, right, left», а потім переходить до ліричного: «It don’t matter where you’ve been, Modern Warfare is back again» і «It’s not a game, it’s a way of life».
До акторського складу увійшли репери Nicki Minaj та Lil Baby, комік Піт Девідсон, співак Кейн Браун, захисники «Лос Анджелес Ремз» Джален Ремсі та Девід Лонг-молодший, стримери Call of Duty Nuke Squad з організації FaZe Clan та англійський футболіст Букайо Сака.
«Modern Warfare II — це не тільки інноваційна гра Call of Duty на сьогоднішній день, але і найцікавіша гра, в яку можна грати з друзями», — заявив Тайлер Бал, віце-президент і голова відділу маркетингу Call of Duty в Activision. «У «Squad Up» ми створили ритмічний гімн, який приносить відношення, веселощі та зв’язок, які наші гравці отримують у грі».
Компанія була запущена під час гри «Лос Анджелес Ремз» проти «Даллас Ковбойз» 9 жовтня на трансляції каналу Fox.