Білборди з 3D-технологіями зробили революцію в OOH-рекламі, дозволивши створювати ефектні іммерсивні активації. Тривимірний білборд площею 1300 квадратних метрів над готелем Edition на Таймс-Сквер у Нью-Йорку використовувався для реклами запуску серіалу HBO «Дім Дракона», останнього альбому репера 2Chainz і, зовсім нещодавно, для реклами BMW.
Бренд випустив два окремі анімовані білборди, розроблені агентством Goodby Silverstein & Partners (GS&P). Перша анімація демонструє автомобіль BMW XM. Здається, що машина виїжджає за межі екрану і робить крутий поворот, піднімаючи хмару пилу. Анімація закінчується текстом «Ultimate power. Ultimate luxury», спрямовуючи глядачів на спеціальний веб-сайт бренду, щоб зробити замовлення.
«Вивчення того, що можливо в анаморфному медіа-просторі, було надихаючим досвідом», – сказав виконавчий креативний директор GS&P Вес Фелан. «А створення такої висококласної автоанімації – це вишенька на торті».
Друга анімація демонструє партнерство автомобільного бренду з модним брендом Kith – BMW i4 M50. Починаючи з оригінального BMW 1602 Elektro 1972, помаранчевий автомобіль перетворюється на інтерпретацію автомобіля засновником Kith Ронні Файга, пофарбованого в зелений колір Kith Vitality Green.
«Запуск другого 3D-білборда для BMW, цього разу у співпраці з Kith, поєднує різні та захоплюючі естетичні елементи в єдину динамічну анімацію. Ми дуже задоволені результатом», – сказав Метью Едвардс, виконавчий креативний директор GS&P.
BMW активно просуває свої електромобілі за допомогою різноманітних яскравих рекламних кампаній. Бренд включив свій BMW iX у рекламний ролик Дня Землі за участю актора Кріса Пайна, а iX та BMW i4 стали героями реклами Суперкубку за участю Арнольда Шварценеггера та Сальми Хаєк.