Фільм Marvel «Чорна пантера» 2018 року мав величезний успіх, а його продовження «Чорна пантера: Ваканда назавжди» — один із найочікуваніших релізів 2022 року. Sprite Zero Sugar використав франшизу із захоплюючою кампанією, створеною Wieden + Kennedy та Momentum Worldwide, напередодні виходу фільму 11 листопада.
30-секундний рекламний ролик показав, як студент коледжу дістає з холодильника Sprite Zero Sugar та відкриває портал у Ваканду. Він помітив на пляшці етикетку Wakanda Forever та зробив ковток.
Покупці можуть відсканувати QR-код на рекламних етикетках, щоб отримати доступ до «The Hall of Zero Limits», досвіду AR, який пропонує закулісний погляд на фільм. Користувачі також можуть пройти вікторину «Find Your Gift», яка групує їх за такими характеристиками, як «The Explorer» або «The Decoder». Бібліотечний розділ досвіду дражнить більш ексклюзивним контентом, який незабаром з’явиться. Доступ до досвіду також можна отримати на веб-сайті бренду. Golden розробило упаковку, а Wunderman Thompson займалося діджитал технологіями.
«Sprite Zero Sugar постійно росте в Північній Америці протягом багатьох років, але досі ми не запускали кампанію, орієнтовану виключно на цю пропозицію», — сказала бренд-директор Sprite North America Теріка Фасакін. «Вирівнюючи продукт із фільмом, що має таке ж культурне значення та резонанс, як «Чорна пантера: Ваканда назавжди», ми сподіваємося прискорити зростання бренду. І бренд Sprite, і фільм мають схожість та актуальність для мультикультурних спільнот, тому це була природна співпраця, оскільки ми прагнемо підвищити впізнаваність Sprite Zero Sugar серед наших споживачів напередодні одного з найочікуваніших кінорелізів року».