Марта Стюарт створила реалістичну свічку у формі руки у моторошному ролику
07 Жов 2022, 15:55

Марта Стюарт створила реалістичну свічку у формі руки у моторошному ролику

Марта Стюарт, можливо, найулюбленіша у світі домогосподарка і перша в Америці жінка-мільярдер, яка досягла успіху самостійно, за останні кілька років публічно розкрила своє почуття гумору. Не кажучи вже про її самоіронію.

Стюарт об’єдналася із брендом напоїв Liquid Death до сезону Хелловіну.

У своєму першому союзі із зухвалим брендом зірка відкрила моторошний сезон 60-секундним роликом та продуктом лімітованого випуску. Для діджитал короткометражного фільму, що отримав назву «Martha’s Handmade Halloween», найкраща подруга репера Snoop Dogg анонсувала розкішну свічку Dismembered Moments, воскову версію людської руки за 58 доларів, що стискає банку Liquid Death.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Кожна з них зроблена вручну», — каже Стюарт. Мається на увазі те, що вона відрубує руки чоловікам із зав’язаними очима, щоб зробити ці просочені парафіном подарункові вироби.

«Марта – така ікона. Її знають усі, від бабусь та дідусів, які роками підписувалися на «Living», до молодих людей, які знають її як приятельку Snoop Dogg. І вона багато разів відкривала себе заново за свою кар’єру», — сказав Енді Пірсон, віце-президент бренду з креативу. Ми не хотіли йти туди, де вона вже була. Але ми подумали, що якби на Хелловін ми зробили щось із Мартою, чого ніхто ніколи не бачив. Виявляється, вона дуже любить Хелловін і справді підтримує нашу місію сталого розвитку».

Бренд і раніше грав із канібалізмом у попередніх жовтневих кампаніях і, природно, тяжіє до атмосфери жахів Хелловіна.

«Люди помилково вважають Liquid Death якимось нішевим продуктом. Але правда в тому, що всі хочуть зробити здоровіший і стійкий вибір: мами, металісти і всі, хто між ними. Тому частина ідеї полягала в тому, щоб залучити нових людей, які, можливо, не знали нас, але інша частина полягала в тому, щоб просто поставити розваги вище маркетингу. Запитуючи себе: «Чого люди найменше очікують від нас?», — сказав Пірсон.

Розкажіть друзям про новину