ВРК запустила дайджест українського креативу та його авторів
06 Жов 2022, 15:46

ВРК запустила дайджест українського креативу та його авторів

Всеукраїнська рекламна коаліція розпочинає новий проєкт – CrUAtivity. Він буде представлений в форматі дайджесту, що презентує міжнародній спільноті український креатив та його авторів. ВРК закликає агентства долучатися і надсилати свої креативні роботи.

Рекламна індустрія України – це безліч талановитих та професійних спеціалістів, які, незважаючи на обставини, продовжують працювати та готові бути надійними та креативними партнерами для рекламної спільноти з будь-якого куточка світу.  

Всеукраїнська рекламна коаліція, як найбільша асоціація рекламно-комунікаційного ринку країни, об’єднує провідні рекламні компанії різної спеціалізації. Тому команда ВРК вирішила ділитись українськими креативними роботами зі світом на постійній основі в рамках проєкту crUAtivity. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Метою проєкту є представлення міжнародній спільноті український креатив та агенції, що його створюють, таким чином надати можливість іноземним компаніям знайти собі українських партнерів для співпраці.

Щомісяця команда ВРК готуватиме огляд рекламного креативу, щоб показати, чим займаються українські агенції та які актуальні теми відображає сьогодні рекламна креативність. В дайджест увійдуть роботи з різних категорій: Film, Design, Print, OOH, Digital, PR, Advertising, Social Campaigns та інші. 

Дайджест crUAtivity поширюватиметься через профільні іноземні асоціації, бізнес-спільноти, міжнародні профільні медіа, фестивалі креативності й рекламної ефективності, та інші канали, над розширенням переліку яких постійно працює команда ВРК. 

Пілотний випуск crUAtivity за серпень можна побачити за посиланням. “Пілот” вийшов у відео форматі та включає в себе матеріали, зібрані з відкритих джерел: профільних ЗМІ, сайтів та соцмереж агенцій, тощо. Вже в найближчий час на сайті, окрім відео формату, відкриються розділи з деталями про роботи агенцій. 

Візуальну та технічну розробку проєкту здійснює агентство креативних маркетингових комунікацій Brain Tank.

ВРК закликає українські агенції долучатися до наповнення дайджесту та щомісячно надсилати свої поточні роботи.

Щоб ваша робота була включена в дайджест, необхідно заповнити гугл-форму до 5 числа кожного місяця.

Розкажіть друзям про новину