5 жовтня 1962 року Шон Коннері був представлений світу як найкультовіший британський державний службовець з кіноекрана. «The name’s Bond, James Bond», — говорив він, сидячи за столом у казино, настільки круто, наскільки це можливо.
«Доктор Ноу» став першою екранізацією шпигунських романів Яна Флемінга про Бонда, який за 60 років став одним із найуспішніших кінофраншиз.
В ознаменування річниці фільму бренд віскі The Macallan випустив лімітовану серію односолодового віскі James Bond у пляшках з оригінальними ілюстраціями, що позначають кожне десятиліття франшизи, та просуває його за допомогою короткого анімаційного фільму.
Ролик створений креативним агентством The Leith Agency і включає анімовані розкадрування з культовою темою Бонда та саундтреком з фільму.
Глобальний креативний директор The Macallan Жауме Феррас пояснив, що бренд хотів віддати шану супершпигуну, чия кар’єра налічує понад 25 фільмів, у яких грали шість акторів протягом десятиліть.
«Macallan – улюблений віскі Джеймса Бонда, і, будучи двома відомими світовими брендами, ми маємо багато синергій, насамперед як сучасні новатори, пов’язані нашою шотландською спадщиною», — додав він.
Прямий зв’язок із брендом з’явився нещодавно. У фільмі «Скайфолл» із Деніелом Крейгом у ролі Бонда персонаж п’є The Macallan Fine & Rare 1962 року. Потім бренд знову з’явився у наступному фільмі «007 Спектр».
Анімація просувається у соціальних мережах з використанням #TheMacallanx007.
Відзначення річниці також включає імерсивну виставку під назвою The Macallan in Cinema, розташовану в Macallan Estate, яка розповість про історію бренду в кіно.