Pepsi знову звернувся до ретро у своїй останній кампанії, відзначаючи випуск лінійки напоїв Cola-Soda Shop.
Бренд співпрацював з R&B-співачкою Chlöe для створення нового ролика, в якому зірка виконує модернізовану версію Footloose, популярного треку з фільму 1984 року від рокера Кенні Логгінса.
«Ця співпраця з Pepsi – втілення мрії», – йдеться у заяві Chlöe. «Я так рада співпрацювати з таким культовим брендом з багатою музичною історією та йти стопами багатьох відомих артисток, які десятиліттями були частиною родини Pepsi. Я дуже рада, що я маю можливість відтворити улюблений трек «Footloose» через мою творчу призму. Я сподіваюся, що кожен знайде щось для себе в цьому погляді на класику».
Кліп створила кліпмейкерка та комерційна директорка Ханна Люкс Девіс, яка працювала з Аріаною Гранде, Кеті Перрі, Демі Ловато, Нікі Мінаж, Майлі Сайрус та іншими зірками.
Як і її головний конкурент Coca-Cola упродовж десятиліть, Pepsi знову сподівається поєднувати комфорт та актуальність, вивчаючи минулі стилі та звуки так, як це можуть оцінити сучасні споживачі.
Введення крем-соди-коли з нульовим вмістом цукру в торішні крем-соду та аромати чорної вишні, які доступні в роздрібних магазинах по всій країні в жовтні протягом обмеженого часу, — це один із способів зробити унікальну перерву.
«Щоб відзначити цей «Modern Take on a Classic», ми подумали, що Chlöe — ідеальний музикант, з яким можна попрацювати над переосмисленням культової класичної пісні Footloose за допомогою цього безсоромно веселого музичного відео».
Pepsi зробила моменти лімітованим випуском. По-перше, він випускає різні смаки, включаючи смак кленового сиропа та смак крекера Cracker Jack. По-друге, бренд також підтримав кампанію соціальними челенджами.
Pepsi запросив шанувальників створити власну сучасну інтерпретацію пісні за допомогою танцювального челенджу TikTok з 7 по 16 жовтня. Споживачі США можуть поділитися своїми кращими танцювальними рухами, використовуючи переосмислений трек Chlöe «Footloose» і хештеги #PepsiSodaShop #PepsiSweepstakes. Завдання натхнене вірусною тенденцією TikTok «Footloose» на початку цього літа.
Учасники можуть виграти постери та кросівки з автографами Chlöe.