Ілюстрована кампанія нагадала про допомогу бездомним тваринам в Україні
05 Жов 2022, 11:22

Ілюстрована кампанія нагадала про допомогу бездомним тваринам в Україні

Згідно з кампанією зі збору пожертв на користь всесвітньої організації захисту тварин «Four Paws», з моменту початку війни в лютому в Україні 1,2 мільйони собак втратили свій дім. Вони потребують термінового притулку, їжі та медичної допомоги.

Ogilvy Health розробила ілюстровану кампанію для тих, хто хоче допомогти підтримати бездомних собак, але не знає, як це зробити.

«Розробивши основний візуал, який зображує руку допомоги, протягнуту собаці, ми транслювали ідею про те, що будь-хто може допомогти домашнім тваринам, які осиротіли в результаті війни, з будь-якої точки світу», — пояснив головний креативний директор Ogilvy Health у Північній Америці Адам Хессел.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Він додав, що кампанія шукала способи візуально поєднувати масштаби руйнувань війни із своєрідним позитивним символом надії.

«При розгляді можливих фонових зображень ми прагнули знайти зображення змученої війною України, які показували б перспективу і глибину, деталізували деякі з величезних руйнувань в країні, але також підготували ґрунт для ілюстрацій, щоб показати, як кожен може допомогти з будь-якої точки світу. Зображення було ретельно відібрано, щоб дозволити концепції жити добре», — продовжив Хессел.

Наразі благодійна організація планує розглянути пропозиції та веде переговори з онлайн-платформами, щоб вирішити, як найкраще продемонструвати кампанію та привернути увагу до справи.

У червні материнська мережа Ogilvy WPP пообіцяла підтримати відновлення української економіки та оголосила про створення кампанії у партнерстві з урядом країни, яка залучить інвестиції для допомоги у відновленні.

На той час генеральний директор WPP Марк Рід сказав: «Ми дуже пишаємося тим, що можемо підтримати Україну безпосередньо через цю кампанію. Творчість здатна не лише вирішити комерційні проблеми, а й вирішити деякі з найсерйозніших проблем, з якими ми стикаємося. Партнерство WPP з урядом України буде спрямоване на досягнення обох цілей, наголошуючи на величезному комерційному потенціалі країни та одночасно підтримуючи відновлення економіки, необхідне для відновлення соціального та культурного життя України та забезпечення позитивного майбутнього для її громадян».

Розкажіть друзям про новину