Ікона реклами Ден Вайден став співзасновником Wieden+Kennedy у 1982 році.
Помер Ден Вайден, співзасновник Wieden+Kennedy і творець культової кампанії Nike «Just Do It». Йому було 77 років. Агентство повідомило, що він мирно помер із дружиною поруч.
Вайден, один із найвідоміших креативників у рекламі, заснував W+K разом із Девідом Кеннеді 1 квітня 1982 року після того, як дует залишив McCann-Erickson у Портленді, штат Орегон. Вони привезли з собою Nike і перетворили бренд на міжнародну компанію, підкріплену рекламою, яка згодом стане класичною, водночас перетворивши Портленд на креативний центр.
«Just Do It» дебютував у 1987 році як спосіб об’єднати кілька рекламних роликів Nike. «Ми відчули, що «Just Do It» підійде як для тих, хто на конкурентному рівні, так і для зацікавлених тільки у фітнесі людей», — зазначив Вайден в інтерв’ю портлендській газеті The Oregonian у 1989 році.
Вайден помер майже через рік після смерті його партнера Кеннеді. The One Club підсумував їхні стосунки таким чином у своєму записі Creative Hall Fame: «Хоча вони розділяли огиду до загальноприйнятого, вони відрізнялися один від одного. Ден був балакучим там, де Давид був споглядальним. Ден був диким, Девід дисциплінованим. Ден завжди шукав непересвідченого й невідомого, Девід знайшов би прецедент, який міг би закріпити це в зрозумілій реальності. Найважливіше те, що Девід — чоловік, який, як відомо, нишпорив у своєму офісі та кричав від захоплення, знаходячи правильний шрифт для комп’ютера, — навчив Дена, що реклама може бути веселою».
Вайдена було включено до Зали слави One Club, Зали слави Art Directors Club та Зали слави Американської федерації реклами. Він отримав президентську нагороду від D&AD, нагороду за життєві досягнення від Clio, а в 2012 році отримав нагороду «Лев Святого Марка» на Каннських левах.
Карл продовжує: «Але в такий день, як сьогодні, коли ти думаєш про все, що він зробив для цього бізнесу, і бачиш усе, що він зробив для компаній, яких він торкнувся, і ти також спілкуєшся і відновлюєш зв’язок із багатьма людьми, які всі був частиною цього, що існує лише завдяки тому, що він і Дейв почали, це зовсім не схоже на космічний жарт. Він дав нам космічний подарунок. Подарунок, який ми разом маємо захищати, рости й розвивати для нових і нових поколінь».
Вайден наполягав на тому, щоб агентство, яке носило його ім’я, залишалося незалежним, аж до того, що він передав його в траст, як сказали в агентстві, «гарантуючи, що воно залишатиметься незалежним назавжди».
В інтерв’ю 2016 року з тодішнім головним редактором Ad Age Ренсом Крейном Вайден згадав про одне зі своїх досягнень, яким він найбільше пишається, — створення стійкої культури всередині Wieden+Kennedy.