1+1 media оновлює ефірну сітку
04 Жов 2022, 10:31

1+1 media оновлює ефірну сітку

Дані BIG DATA UA свідчать, що за понад півроку війни потреба глядачів у альтернативному контенті суттєво зростає. Тому 1+1 media оновлює ефірну сітку та пропонує своїм глядачам преміальний контент.

1+1 та ТЕТ

Команда ТЕТ запустила власну програму «Добрий день, ми з України», дайджест «народної творчості» у воєнний час та позитивні новини для підтримки бойового духу українців.

Також в ефірі були реалізовані спецпроєкти, до створення яких долучалися й зірки телеканалу та блогери: вони зверталися зі словами підтримки до українців та цитували класиків української літератури,  аби морально підтримати глядачів та наповнити вірою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У новому осінньому ТВ-сезоні телеканали 1+1 та ТЕТ обʼєднали програмні зусилля і підготували чималу кількість премʼєр. Про частину ТБ-новинок уже відомо, проте, як зазначають у медіагрупі, як тільки зʼявиться можливість і нагода — преміального контенту в ефірі зʼявиться ще більше. Згідно з показниками BIG DATA UA, частка телеканалу зросла з 2,9% у березні до 4,7% у вересні.

23 вересня о 19:00 на телеекранах зʼявився гумористичний проєкт «Ліга Сміху» від Студії «Квартал 95». На глядачів очікує повернення зіркового сезону «Битви титанів», у якому зберуться найсильніші команди за всю історію проєкту. До слова, 9 вересня у повторі був показаний Благодійний «Вечірній квартал», що пройшов з часткою 15,2% — це втричі більше середньої частки каналу за тиждень.

Восени в ефір телеканалу ТЕТ повертаються улюблені серіали: «Моя улюблена Страшко», «100 тисяч хвилин разом», «Папік», «Ромео і Джульєтта з Черкас».

Наприкінці вересня на телеканалі ТЕТ відбулася премʼєра сатирично-патріотичної комедії «Бункер» виробництва Студії «Квартал 95», яка підтримуватиме бойовий настрій українців.

На телеканалі ТЕТ також продовжуватимуться прем’єрні покази благодійних концертів «Вечірнього Кварталу», де виступатимуть актори «Вечірнього Кварталу» та акторки «Жіночого Кварталу».

2 жовтня в ефір повернулося улюблене та найпопулярніше вокальне шоу «Голос країни». Прем’єра нових епізодів 12 сезону супроводжується благодійною складовою, аби підтримати українських захисників. «Голос країни» став першим великим вокальним проєктом, який повернувся на екрани після початку війни. Слоган дванадцятого сезон трансформувався у потужний меседж «Так звучить найспівочіша нація світу». Наразі «Голос країни» продовжить музичну оборону, посилюючи українську ідентичність та даючи відсіч окупантам на культурному фронті.

Команди 1+1 та ТЕТ повернули в ефір велику кількість проєктів-бестселерів «плюсів»:

  • Ранкове шоу країни «Сніданок з 1+1», яке виходить у ефір по буднях з 07:00 до 10:00 та по вихідних з 08:00 до 10:00. В межах «Сніданку» на глядачів чекають оперативні новини, поради від профільних фахівців щодо тих чи інших актуальних питань, включення зірок та українців, які роблять усе можливе задля Перемоги України. Включно по вересень у Digital та на ТБ вийшло більше 190 епізодів проєкту, що є справжнім рекордом в нинішніх умовах. Згідно даних BIG DATA UA, середня частка дивлення «Сніданку з 1+1» у вересні склала 7,4%. Долучитися до перегляду ранкового шоу можна щодня на телеканалі ТЕТ, на YouTube та на платформі онлайн-телебачення Київстар ТБ.
  • Проєкт «Знайти своїх». 1+1 та ведуча «Голосу країни» і «Світського життя» Катерина Осадча об’єднали зусилля для пошуку зниклих людей, з якими було втрачено зв’язок через вторгнення російських окупантів на територію України та створили соціальний проєкт «Знайти своїх».
  • «Життя відомих людей». 8 серпня в ефірі телеканалу ТЕТ відбулася премʼєра нового сезону інфотеймент-шоу про відомих особистостей країни «Життя відомих людей». Ведучим проєкту став Нікіта Добринін. Проєкт щодня по буднях о 10:00 розповідає про реалії життя та творчість в умовах війни, про те, як повномасштабне вторгнення змінило зірок та їхніх близьких. Частка премʼєрних епізодів у вересні склала 7,1%
  • «Світ навиворіт». З 15 серпня в ефірі телеканалу ТЕТ стартувало найпопулярніше тревел-шоу країни — «Світ навиворіт» із Дмитром Комаровим. У будні о 17:00 глядачі разом з ведучим можуть відвідувати найрізноманітніші куточки земної кулі та відчувати тамтешню культуру, звичаї й надихатися неймовірними краєвидами захоплюючих місць планети. За 13 сезонів шоу «Світу навиворіт» Дмитро Комаров об’їздив 17 країн світу. І в кожній країні мандрівник залишав згадку про Україну. Від дарував вишиванки, українські ляльки та солодощі, підіймав найбільший прапор України в Еквадорі та вчив індонезійських папуасів готувати борщ.

2+2

Телеканал 2+2 теж вніс зміни у свій контент, а також став амбасадором спортивних подій на українському телебаченні. Так, 2+2 транслював благодійні матчі київського «Динамо» під лозунгом Match for peace — #StopWarInUkraine, що проходили в 10 європейських містах.

Найгучнішим спортивним поєдинком останніх місяців став бій українського боксера Олександра Усика проти Ентоні Джошуа у серпні цього року. Так, згідно показників BIG DATA UA, частка перегляду події склала 57,6%, а охоплення — 20,1%. Загалом частка телеканалу 2+2 в цей день склала 21,7%, що майже в чотири рази вище, ніж у попередні чотири суботи. Крім цього, 2+2 став лідером дня серед усіх телеканалів.

Також 2+2 та УНІАН отримали ексклюзивні права на трансляції матчів за участі 5-ти топових українських футбольних клубів: «Динамо» Київ, «Дніпро-1», «Металіст», «Зоря» та «Рух». Найбільший рейтинг мала гра  «Динамо» Київ – «Зоря», адже за результатами теледивлення, канал 2+2 зайняв перше місце у слоті 13:00-15:00 з часткою 16,3%, випередивши найближчого конкурента майже вдвічі.

Починаючи з 10 жовтня, глядачі каналу 2+2 побачать прем’єрні випуски епізодів на воєнну тематику в межах проекту «Загублений світ», а також показ окремих документальних програм.

Крім того, планується прем’єрний показ фільму «Вузький міст» — патріотичної драми про кохання, зраду і трагічну долю двох колишніх закоханих, які знаходяться по різні сторони лінії розмежування на Сході України. Фільм знятий за підтримки Українського культурного фонду.

Загалом, частка каналу 2+2 зросла з 1,7% у березні до 5,0% у вересні.

ПЛЮСПЛЮС

Команда каналу ПЛЮСПЛЮС створила анімаційний серіал «Добро завжди перемагає», який став відповіддю на маніпулятивну дезінформацію, яку рф розповсюджує та насаджує найменшим. Він зрозумілий маленьким глядачам від 3 років і допомогає батькам знайти слова, щоб пояснити дітям те, що відбувається сьогодні в Україні. Загалом серіал складається з чотирьох епізодів.

Також телеканал долучився до загальнонаціональної кампанії «Навчання без меж» і транслював уроки для школярів, коли змоги відвідувати школу не було.

Частка дивлення телеканалу зросла з 1,0% у березні до 1,6% у вересні.

УНІАН

Загальнонаціональний телеканал УНІАН у серпні став ексклюзивним транслятором Чемпіонату світу з волейболу 2022 серед чоловіків. Телеканал транслював ігри збірної України зі збірною Сербії, Тунісу, Пуерто-Рико, Нідерландів та Словенії.

Згідно з даними BIG DATA UA, частка телеканалу УНІАН під час матчу України – Пуерто-Рико, що пройшов 31 серпня, досягла 1,4%, що практично втричі перевищує показники телеканалу за день.

Частка перегляду матчу збірних України та Нідерландів з волейболу, що пройшов 5 вересня, склала 1,3%, що в 2,7 разів вище за добову частку телеканалу. Частка перегляду 1/4 фіналу Чемпіонату світу з волейболу Україна – Словенія за 7 вересня згідно з даними BIG DATA UA склала 2,4%, що в шість разів вище добової частки каналу.

БІГУДІ

Телеканал Бігуді з початку повномасштабного вторгнення запустив ефірну промокампанію — «Бережи себе», щоб підтримати українських жінок. 

Наповнення каналу складається з українських серіалів — «Тільки кохання», індійських — «Я кажу так», та турецьких — «Жінка», а також програм власного виробництва 1+1 media, таких як «Сімейні мелодрами». 

У вересні частка дивлення телеканалу склала 1,7%.

Paramount Comedy

Телеканал Paramount Comedy пропонував переглянути прем’єрні сезони найкращих комедійних серіалів у всьому світі та Україні. Влітку відбулася абсолютна прем’єра на українському телебаченні — телесеріал «У кращому місці»— улюбленець глядачів та зірка на Netflix. Нині у сітці РС справжні серіальні легенди — «Друзі» та «Теорія Великого Вибуху», щовихідних на каналі транслюють марафони серій ситкомів: «Буває й гірше», «Останній справжній чоловік», «Ґолдберги», «Друзі», «Теорія Великого Вибуху» тощо. А по вихідних телеканал транслює кінохіти від студій Paramount, Sony, Disney, NBC Universal.

У вересні частка дивлення телеканалу склала 1,2%.

Розкажіть друзям про новину