Heinz представив кетчуп для вампірів-вегетаріанців
29 Вер 2022, 12:37

Heinz представив кетчуп для вампірів-вегетаріанців

Heinz об’єднався з «280-річним вампіром-вегетаріанцем, інфлюенсером та Tomato Blood активістом» на ім’я Тобі, роль якого виконала зірка TikTok E.J. Marcus у рекламному ролику, присвяченому випуску кетчупу Heinz Tomato Blood у «моторошних пляшках, випущених лімітованим тиражем, на тему Хелловіна».

https://www.youtube.com/watch?v=2hGvv3IQ5gs&ab_channel=Heinz

Фільм буде доступний через соціальні канали Heinz. Бренд сказав, що хештег #fakeblood набрав понад 5,1 мільярда переглядів на TikTok.

Кетчуп Heinz Tomato Blood доступний у рітейл магазинах у США до жовтня.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Бренд-менеджер Heinz зі зв’язків з громадськістю Алісса Цицеро заявила: «Будь то капання на обідню тарілку або використання у якості моторошного аксесуара, Heinz роками допомагає людям створювати спогади, і цей Хелловін не є винятком. Пляшка Heinz Tomato Blood Ketchup, випущена лімітованим тиражем, є культовим кетчупом, який люди знають і люблять, у дизайні, який оцінять навіть вампіри».

Тобі додав: «Бути вампіром-вегетаріанцем і харчуватися тільки томатною кров’ю Heinz пов’язане з безліччю помилок. Я сподіваюся, що випустивши соціальну рекламу, вампіри по всій країні зрозуміють, що люди можуть бути чимось більшим, ніж просто їжа, і дадуть дружбі шанс, насолоджуючись смачною альтернативою».

Розкажіть друзям про новину