Heinz представив кетчуп для вампірів-вегетаріанців
29 Вер 2022, 12:37

Heinz представив кетчуп для вампірів-вегетаріанців

Heinz об’єднався з «280-річним вампіром-вегетаріанцем, інфлюенсером та Tomato Blood активістом» на ім’я Тобі, роль якого виконала зірка TikTok E.J. Marcus у рекламному ролику, присвяченому випуску кетчупу Heinz Tomato Blood у «моторошних пляшках, випущених лімітованим тиражем, на тему Хелловіна».

https://www.youtube.com/watch?v=2hGvv3IQ5gs&ab_channel=Heinz

Фільм буде доступний через соціальні канали Heinz. Бренд сказав, що хештег #fakeblood набрав понад 5,1 мільярда переглядів на TikTok.

Кетчуп Heinz Tomato Blood доступний у рітейл магазинах у США до жовтня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд-менеджер Heinz зі зв’язків з громадськістю Алісса Цицеро заявила: «Будь то капання на обідню тарілку або використання у якості моторошного аксесуара, Heinz роками допомагає людям створювати спогади, і цей Хелловін не є винятком. Пляшка Heinz Tomato Blood Ketchup, випущена лімітованим тиражем, є культовим кетчупом, який люди знають і люблять, у дизайні, який оцінять навіть вампіри».

Тобі додав: «Бути вампіром-вегетаріанцем і харчуватися тільки томатною кров’ю Heinz пов’язане з безліччю помилок. Я сподіваюся, що випустивши соціальну рекламу, вампіри по всій країні зрозуміють, що люди можуть бути чимось більшим, ніж просто їжа, і дадуть дружбі шанс, насолоджуючись смачною альтернативою».

Розкажіть друзям про новину