Для Олімпійських ігор створили нову айдентику
29 Вер 2022, 10:46

Для Олімпійських ігор створили нову айдентику

Олімпійський комітет представив нову айдентику для Олімпійських ігор, що відбудуться 2024 року в Парижі. Все це спрямоване на те, щоб перенести спортивний захід у діджитал епоху.

Символ Олімпійських ігор може бути одним із найвідоміших логотипів у світі. П’ять визначних переплетених кілець жовтого, синього, червоного, зеленого та чорного кольорів, що символізують різні континенти, було достатньо для представлення бренду.

Однак відколи сучасні ігри з’явилися в 1896 році, повна ідентичність бренду не була сформульована. За словами Комітету, це буде вперше, коли він розгалужиться на створення безлічі яскравих зображень і шрифтів для представлення ігор різними способами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Робота над візуальною айдентикою, розробленою у тандемі з креативним агентством Hulse & Durrell, розпочалася ще у 2018 році.

На останніх літніх та зимових іграх комітет вже почав впроваджувати аспекти нового шрифту, такі як Olympic Headline, Olympic Sans та Olympic Serif.

Створити сімейство шрифтів було доручено Фабіану Харбу та Себу Макклолану з агентства шрифтового дизайну Dinamo та Жюльєну Герберту з дизайн-студії Principal.

Крім того, художники Франческо Чікколела, Еббі Лоссінг та Каран Сінгх створили 17 різних ілюстрацій, що відображають дух ігор.

Палітра кольорів також була перероблена, щоб включити більше відтінків з п’яти класичних кольорів. Золота, срібна та бронзова медалі також були додані до спектру.

Вся бібліотека робіт буде повністю представлена ​​на іграх 2024 року, яка стане першою грою, в якій бренд втілиться таким чином.

Розкажіть друзям про новину