Британський національний оператор мобільної мережі та постачальник послуг Інтернету EE та Apple співпрацювали з агентством Saatchi & Saatchi та компанією з анімації та візуальних ефектів Framestore, щоб представити свою останню рекламну кампанію за участю Кевіна Бейкона «Dream Big».
У рамках кампанії представлений ролик, який за допомогою візуальних ефектів Framestore демонструє новий iPhone 14.
Ролик показує, як Кевін Бекон втілює в життя три свої найсміливіші мрії: став хедлайнером рок-фестивалю, побував у відкритому космосі і виступив на президентському мітингу. Однак, незалежно від того, де він знаходиться, саме новий iPhone 14 привертає увагу Кевіна, займаючи центральне місце в будь-якій мрії.
Одним із елементів кампанії, який вимагав особливого опрацювання, був натовп під час фестивалю та сцени мітингу, для якої потрібно було зобразити 20 тисяч осіб — великий стрибок у порівнянні з 50 статистами на знімальному майданчику.
Щоб iPhone 14 засяяв, Framestore провела технічну зйомку за участю креативного директора Apple. Представник Framestore пояснив: «Ми хотіли, щоб телефон виглядав якнайкраще у рекламній кампанії, тому ми співпрацювали з креативним директором Apple, щоб узгодити освітлення з точними умовами, використаними під час зйомки, звертаючи увагу на кожну дрібну деталь, щоб гарантувати, що ми виконали поставлене завдання».
«Ми дуже цінуємо неймовірні кадри, які ми отримали від Ноама та знімальної групи, вони дозволили нам по-справжньому продемонструвати нашу майстерність у кращому вигляді. Кевін Бекон теж зірка – це чималий подвиг грати як ніхто і створювати відчуття, ніби тебе підтримує тисячний натовп!»