Новий застосунок для Instagram допоможе позбутись реклами у стрічці новин
28 Вер 2022, 12:52

Новий застосунок для Instagram допоможе позбутись реклами у стрічці новин

Всі пам’ятають часи, коли Instagram уперше з’явився на сцені соціальних мереж. Тоді все було простіше — лише зображення, фільтри, хронологічна шкала часу та жодної реклами.

Протягом десяти років додаток розширився і включає зростаючу кількість рекламних постів, роликів і пропонованого контенту, які, чесно кажучи, засмічують навіть ретельно відібрані стрічки новин.

Новий додаток під назвою OG App обіцяє повернути Instagram в старі добрі часи, пропонуючи користувачам налаштовуваний інтерфейс, що позбувається від надокучливої ​​реклами і всього іншого, що не хочуть бачити користувачі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Згідно з TechCrunch, замість того, щоб створювати абсолютно нову мережу, OG App просто налаштовує існуючу стрічку Instagram. Користувачі просто входять до своїх облікових записів Instagram через програму, де вони бачать ту ж стрічку, без реклами або пропонованих публікацій.

Крім того, програма дозволяє користувачам створювати «альтернативні стрічки», аналогічно Twitter.

Різні стрічки можуть підібрані за темами, починаючи від кулінарних облікових записів і закінчуючи знаменитостями або рітейлерами, без необхідності підписуватись на облікові записи.

Розкажіть друзям про новину