У рамках зовнішньої кампанії, що приурочена до відкриття нового ресторану філіппінської багатонаціональної мережі ресторанів фаст-фуду Jollibee Foods Corporation на Таймс-сквер, головна вулиця Нью-Йорку заповнена діджитал білбордами від брендів, які продають люксові товари.
«Відкриття ресторану Jollibee на Таймс-сквер у Нью-Йорку знаменне», — заявив старший віце-президент Jollibee з маркетингу в Північній Америці Луїс Веласко. «Це не лише приваблює колосальну кількість туристів та відвідувачів, а й відповідає нашому прагненню стати однією з п’яти найкращих ресторанних компаній у світі, пропонуючи смачну їжу та приносячи радість від їжі всім».
Величезні білборди були розроблені креативним агентством David&Goliath. Один з них рекламує годинник із слоганом «Taste Is Timeless», а інший просуває парфуми під назвою «The Scent of Yearning». Реклама зображує моделей, які помічають рекламу Jollibee під собою і тягнуться за курячою гомілкою, щоб перекусити.
«Люди з усього світу з’їжджаються на Таймс-сквер через енергію, притягання і, скажімо прямо, блискучі величезні вуличні білборди, які стали символами успіху для провідних світових брендів», — сказав Джош Міллер, представник David&Goliath.
«Ми подумали: Що, якщо наша зовнішня реклама Jollibee виглядає так чудово, що спокушає моделей із сусідніх привабливих модних оголошень протягнути руку до наших оголошень, щоб взяти шматочок курячого задоволення?».