McDonald’s представив музичне відео, виконане мовою жестів
26 Вер 2022, 13:42

McDonald’s представив музичне відео, виконане мовою жестів

McDonald’s довів, що інновації все ще можливі у сфері фаст-фуду, випустивши музичне відео, яке «проспіване» мовою жестів.

Новий підхід до музики полягає в тому, що репер Signmark подає свої тексти жестами рук, щоб відзначити Міжнародний тиждень глухих.

Для підвищення поінформованості про глухих людей ролик від агентства Nord DDB показує, як мережа поєднується з фінським креатором, щоб перетворити свій звуковий джингл на повністю інклюзивний звуковий логотип.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відкриваючи людям очі на забобони, з якими стикаються люди з порушеннями слуху, кампанія просуває місію McDonald’s з просування рівності у своїх ресторанах та за їх межами.

Компанія, що просувається по телебаченню, онлайн-відео та у соціальних мережах, демонструє зусилля, спрямовані на те, щоб глухі співробітники та клієнти відчували себе бажаними гостями.

Розкажіть друзям про новину