Мережа супермаркетів встановила білборди, з яких можна збирати урожай
26 Вер 2022, 12:36

Мережа супермаркетів встановила білборди, з яких можна збирати урожай

Від високотехнологічного 3D- білборда Nike до постерів Corona, що працюють на сонячній енергії, бренди виявляють дедалі більшу винахідливість у зовнішньої реклами. Тепер британська мережа супермаркетів Sainsbury’s представила власний експеримент, білборди, з яких можна збирати урожай.

Щоб виділити осінні спеціальні пропозиції, бакалійник встановив серію білбордів серед деяких ферм у Великій Британії, де збирають його продукти.

Рекламуючи продукти, у тому числі пиріг з яблуками та ожиною та запіканку з картоплею, зроблені на замовлення прозорі кріплення мають простий 2D-брендинг та ідеально обрамляють ландшафт сільськогосподарських угідь навколо них.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Концепція, створена спільно з давнім агентством Wieden+Kennedy London та реалізована магазином зовнішньої реклами Grand Visual, отримає подальший розвиток у соціальних мережах завдяки серії кінематографічних відеороликів, знятих дронами, у полях.

«Ми хотіли продемонструвати свіжі сезонні інгредієнти, які входять до асортименту Autumn Taste the Difference, тому ми розмістили прозорі рекламні щити на фермах по всій країні», — сказав Джо Де Соуза, креативний директор Wieden+Kennedy London.

«Це проста і ефективна ідея, але вона нагадує людям, що їжа завжди є героєм Sainsbury’s», — додав він.

За допомогою майстра оптичних ілюзій Бена Каллена компанія Wieden+Kennedy розробила айдентику для шоу з реалістичними витворами з глазурі, які виглядають як справжні тарілки з їжею з лінійки Taste the Difference.

Говорячи про рекламну кампанію, Радха Девіс, директор з бренд-комунікацій та креативу Sainsbury’s, сказала: «Їжа завжди була в центрі того, що ми робимо, і в рамках нашого зобов’язання допомагати всім харчуватися краще ми хочемо взяти наших клієнтів із собою в подорож, творчо розповідаючи історію походження нашої їжі, демонструючи інновації у всьому нашому асортименті Taste the Difference».

Вона додала, що білборди були лише одним із способів, за допомогою яких Sainsbury’s експериментувала з новими підходами до реклами.

Розкажіть друзям про новину