H&M співпрацював з Mother London, для створення рекламної кампанії, щоб надіслати любовний лист молодим британкам та їх гардеробу. Перша робота агентства для бренду – це поєднання постійно доступного соціального контенту, а також приваблива зовнішня реклама.
Використовуючи ідеї, зібрані в ході багатогодинних бесід з молодими жінками по всій Великій Британії, H&M та Mother вирішили зрозуміти, як одяг жінок розповідає про їхні почуття: від того, до чого вона тягнеться в критичні дні, до речей, без яких вона просто не може, до задоволення від компліментів інших жінок на вечірці.
У глянцевому світі моди такі маленькі (іноді розміром із сережку) істини часто залишаються непоміченими.
Пауліна Кореліус, керівник відділу із залучення клієнтів та маркетингу H&M UK&I, прокоментувала: «Зв’язок між тим, що ми носимо, і тим, як ми почуваємося, дуже глибокий. Будучи молодою жінкою, ви можете почуватися радісною, вразливою, сильною — і всім, що є між цим. Ми хотіли, щоб ця робота була чесним вікном у юну жіночність.
Платформа Here for It правдиво розповідає про стосунки молодих жінок із модою — у всій їх складності. Мода може бути сигналом того, хто ми є, і чимось, за чим ми хочемо сховатися. Це може бути те, де ми знаходимо нашу впевненість і наших друзів. Це може бути єдине, на чому ми хочемо зосередитись, і все, що ми хочемо ігнорувати. Це може покращити наше самопочуття протягом усього дня та може зіпсувати».
Елементи кампанії Back to Campus, яка проводиться з 1 вересня, відзначають безліч почуттів до моди в цей критичний час, щоб зміцнити впевненість, маючи як позитивний, так і негативний досвід, пов’язаний з цією епохою. Для багатьох жінок ця пора року є формуючим життєвим досвідом — будь то вступ у приголомшливий світ роботи, переїзд в інше місто для здобуття освіти або повернення до школи. Кампанія розкриває емоційні стосунки між жінками та їх одягом у ці моменти.
Джесс Рейнольдс, креативний директор Mother London, додала: «Ми хотіли сфотографувати правдиву взаємодію між молодими жінками та їх модними уподобаннями… від нервозності в перший день до спроб «смарт-кежуал» на роботі або не відчувати завершення, доки не будуть одягнені сережки, аж до чистої радості від компліменту незнайомця».
«Подібні моменти є ключовими, коли молоді жінки думають про моду. Ми утрималися від показу стереотипних «діток-босів» або надмірно ідеальної глянсової естетики, натомість уявляючи їх таким чином, який був справді близький та автентичний для нашої аудиторії. Ми сподіваємося, що наші соціальні фільми та зовнішня реклама дивують та освіжають почуття моди, які поширюють атмосферу H&M Here For It».