Duolingo відкрив Центр усиновлення для користувачів застосунку
22 Вер 2022, 13:09

Duolingo відкрив Центр усиновлення для користувачів застосунку

Підписка на сімейний план часто здається гарною ідеєю – кожен отримує задоволення, і зазвичай це вигідна угода. Але що відбувається, коли недостатньо членів сім’ї, щоб заповнити усі місця плану?

Тому Duolingo створив «Adoption Center». Програма для вивчення мов тепер заохочує користувачів приєднуватися до вільних слотів у сімейних планах інших та приєднуватися до веселощів.

У сімейному плані клієнти можуть скористатися опцією преміальної підписки на сайті, яка включає роботу без реклами, безлімітну кількість сердець і щомісячний Streak Repair. Крім того, компанія виявила, що користувачі проходять вдвічі більше уроків, коли вони є частиною групи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб транслювати цю ініціативу, Duolingo об’єднався з креативним агентством Mischief at No Fixed Address, щоб встановити білборди по всьому Мангеттену, Нью-Йорку, рекламуючи ці центри усиновлення, з QR-кодами, що направляють перехожих на офіційний сайт.

Потрібно просто зайти на сайт, створити для себе особисту листівку та розмістити її в соціальних мережах під хештегом #DuolingoAdoptionCenter, де ті, хто має вільні місця, будуть переглядати кандидатів і ділитися своїм запрошенням.

Розкажіть друзям про новину