Пивний бренд представив вбивче пиво, натхненне серіалом «Чакі»
22 Вер 2022, 11:15

Пивний бренд представив вбивче пиво, натхненне серіалом «Чакі»

Щоб відкрити Сезон жахів, американська пивоварня Elysian Brewing, яка належить AB InBev, у партнерстві з американським кабельними каналами USA Network і Syfy випустили нову лімітовану хеллові́нську партію пива Chucky: A Killer Wit Beer.

Пиво було представлене рекламним роликом, в якому смертоносна лялька бігала пивоварнею Elysian, залишаючи криваво-червоні кроки та хаос після себе.

Напій включає журавлину, а також нотки ромашки і кориці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це партнерство покликане вселити страх у серця фанатів фільмів жахів якраз до виходу другого сезону серіалу «Чакі», прем’єра якого відбудеться 5 жовтня на USA Network та Syfy.

«Так само, як Чакі є синонімом Хелловіна, гарбузове пиво Elysian стало синонімом сезону», — сказав Джо Бісакка, співзасновник Elysian Brewing. «Бачити культову особу Чакі на наших банках — це як угода, укладена у пеклі».

Еллен Стоун, виконавчий директор з розваг, взаємодії зі споживачами та стратегії бренду в NBCUniversal Television and Streaming, додала: «Чакі — один із найзнакових і найулюбленіших персонажів Хелловіна, і ми знайшли ідеального партнера в Elysian Brewing, щоб передати його дух цього сезону».

Колаба з «Чакі» та NBCUniversal, не тільки зміцнює зв’язок бренду з осінніми святами, а також пов’язує бренд із інтелектуальною власністю, відомою своїм вірусним маркетингом. Минулого року команда «Чакі» запустила безліч онлайн-активацій у першому сезоні серіалу, викликавши інтерес через TikTok, Instagram та New York Comic Con.

Для Elysian це партнерство більше, ніж можливість зайнятися хорошим мережевим маркетингом. Це також хороший привід повозитися з інгредієнтами та створити нові рецепти.

Розкажіть друзям про новину