Бренд плюс-сайз велоодягу Fat Lad at the Back та рекламне агентство Mellor&Smith, цього тижня були забанені Управлінням стандартами реклами (ASA) за запуск скандальної кампанії. Вона проходила у Лондоні у червні та липні під заголовком «Fat C*n’t», що визначили надто образливим.
У своєму рішенні ASA заявило: «Дослідження показали, що такі слова, як «cunt», взагалі не повинні використовуватися в маркетингових комунікаціях, якщо вони не будуть ретельно націлені на аудиторію, яка навряд чи буде ображена».
«Оскільки ми вирішили, що реклама, ймовірно, буде сприйнята як така, що відноситься до слова, яке багато хто вважатиме надзвичайно образливим, і з’явиться в недоцільному контексті, ми вважали, що реклама не підходить для зовнішнього показу».
Лінн Бай, співзасновник та керівник Fat Lad At The Back, сказала: «Хоча ми знали, що це спірно, ми твердо дотримуємося ідеї та нашої спільноти. Fat can».
Пол Меллор, доктор медичних наук у Mellor&Smith, сказав: «Ця ідея народилася внаслідок змістовних дискусій у спільноті Fat Lad — реальних подій, які не можна ігнорувати. Рішення ASA усуває правду, яку ми показали лондонцям. Іноді правда ранить. Ми сподіваємося, що хтось це побачить і двічі подумає, перш ніж тролити когось».
Меллор додав: «Історія покаже, що ASA знаходиться на неправильній стороні в цих дебатах».
Fat Lad At The Back широко відомий своїм революційним одягом великих розмірів та місією бренду, спрямованої на те, щоб кинути виклик стереотипам у велоіндустрії та створити інклюзивну велоспільноту. Бренд відіграв важливу роль у залученні людей усіх розмірів до їзди велосипедом, і тепер вони звернули увагу на те, як суспільство ставиться до товстих велосипедистів.
Кампанія кидає виклик уявленню про те, що якщо ти товстий, то ти не можеш їздити на велосипеді, не можеш бути в хорошій формі і не можеш займатися спортом. Він відзначає те, що можуть люди робити.
Лінн Бай каже: «Які б упередження суспільство не мало про товстих людей, наша спільнота є доказом того, що розмір тіла не зупиняє нас та того, що товсті можуть».
Пол Меллор, керуючий директор Mellor&Smith, сказав: «Бренди повинні дуже багато працювати, щоб привернути увагу публіки. І ця кампанія робить саме це».
Кампанія, безумовно, змусила людей говорити про цю проблему та була неймовірно добре сприйнята публікою. Медіа-агентство JKO Collective підрахувало, що кампанію переглянули 3,5 мільйони лондонців, і було подано 11 скарг.
У лютому цього року моделі з реклами бренду Fat Lad At The Back у соціальних мережах були об’єктом жахливого тролінгу, і хоча багато коментарів було видалено Facebook, цей тип образи дуже поширений у соцмережах брендів.
Після інциденту в лютому Fat Lad At The Back пообіцяв змінити ситуацію та виступити проти такого роду булінгу.