Вже 2 жовтня о 21:00 на телеканалі ТЕТ відбудеться повернення головного вокального проєкту «Голос країни», показ якого було перервано через початок повномасштабної агресії рф проти України.
Сьогодні телеканал 1+1 презентував нову промокампанію, у якій тренери проєкту «Голос країни» приміряли патріотичні діджитал-вишиванки з автентичними орнаментами.
Консультантом у підборі орнаментів для діджитал-вишиванок стала учасниця «Голосу країни – 12» Марія Квітка. Дівчина – хранителька унікальних знань про українські національні костюми минулого століття, фольклористка, художниця костюмів, відома роботою над фільмом «Чорний ворон» та документальною стрічкою «Спадок». Вона з радістю поділилася своїми знаннями з департментом стилю телеканала 1+1.
«Цей сезон «Голосу країни» багатий на велику кількість супер-талановитих українців. Серед учасників є дівчина на ім’я Марія Квітка, яка дуже добре знається на етнографії та українських мотивах. Вона була нашим консультантом з використання кольорів та орнаментів при створенні цифрових образів тренерів, в основу яких лягли фотографії, зроблені під час першої промо-кампанії «Голосу країни-12», – каже головний стиліст телеканалу 1+1 Ольга Слонь.
Сама Марія каже, що діджитал-вишиванки було створено на основі автентичних святкових предметів одягу українців та є справжнім цифровим трендом.
Департамент стилю телеканалу 1+1 шукав мотиви для діджитал-вишиванок у найстаріших матеріалах про українську культуру.
“Ми розглядали багато старовинних фотографій, які добре збереглися. Розшукували цікаву “орнаменторику” та помістити її на банери з тренерами, щоб вони відповідати різним регіонам, а також були пов’язані між собою. Ми хотіли, щоб наша промо-кампанія заграла новими фарбами, слідувала діджитал-трендам та розповідала про нашу культуру”, – каже керівник відділу стилю Ольга Слонь.