Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. Вперше вони з’явились на Інстаграм-сторінці ukraine.ua.
На перший погляд, постери схожі на звичні плакати з анонсами музичних фестивалів. Та потім стає зрозуміло, що “лайн-ап” дуже відрізняється. Через музичну метафору команда показала, що війна — це “подія”, яку ніхто і ніколи не захоче у своєму місті. Адже у її “програмі” замість приємних мелодій та улюблених виконавців — тільки смерть, злочини, втрати та вимушені переселення. А замість хорошої різноманітної музики — повітряні тривоги та обстріли.
Проект розрахований на аудиторію іноземців у містах та селах по всьому світові, для яких літо та осінь – пора музичних фестивалів та відпочинку. Ініціатива має на меті привернути їх увагу до війни, яка продовжується в Україні. На постерах розміщений QR-код, що веде на сайт ukraine.ua. Там є інформація про наслідки російської агресії, актуальну ситуацію в країні та можливості допомогти українцям у цій біді.
Завантажити постери можна за посиланням.