Звук жувальної гумки створив ритм для рекламного ролика Mondelēz
14 Вер 2022, 17:00

Звук жувальної гумки створив ритм для рекламного ролика Mondelēz

Бренд жувальної гумки без цукру Trident Gum від компанії Mondelēz об’єднався з відомою R&B-співачкою Chlöe, щоб випустити пісню в рамках нової кампанії #ChewTheVibes.

Кампанія була розгорнута для просування новітнього продукту Trident Vibes від Trident Gum з використанням жувальної гумки Sour Patch Kids, яка тепер доступна в магазинах по всій країні.

Trident Vibes з жувальною гумкою Sour Patch Kids – це нова ароматизована жувальна гумка без цукру, яка має хрумку, схожу на цукерку зовнішню оболонку, яка перетворюється на кислу, а потім солодку соковиту жувальну гумку. Два смаки можна знайти в магазинах по всій країні – Redberry та Blue Raspberry, а третій смак, кавун, можна знайти виключно у Walmart.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рекламному ролику, створеному агентством David Miami, зірка Chlöe співає пісню #ChewTheVibes.

https://www.youtube.com/watch?v=DHdBnZwTZDs&ab_channel=TridentGum

Trident Gum також співпрацює зі співачкою в рамках #ChewTheVibes TikTok-челенджу, де Chlöe запрошує шанувальників жувальної гумки та любителів музики взяти участь у ньому, розмістивши виконання пісні Chlöe з рухами з кліпу на платформі. Шанувальники можуть розміщувати власні версії хореографії на TikTok з 13 по 19 вересня 2022 року, щоб взяти участь у челенджі. Переможців буде оголошено 10 жовтня 2022 року, а призи включатимуть гроші та навушники з автографом Chlöe. Деякі відеоролики #ChewTheVibes будуть розміщені в обліковому записі Trident Gum на TikTok.

Chlöe сказала: «Я завжди намагаюся додати трохи веселощів у свою музику, і сплеск смаку Trident Vibes, натхненний Sour Patch Kids, так освіжає. До того ж звук жувальної гумки створює кумедний ритм, тому чому б не повеселитися під нього?»

Рохіт Сакхамурі, бренд-менеджер Trident Gum у Mondelēz International, сказав: «Trident Gum дуже радий співпрацювати з Chlöe, надзвичайно талановитим та енергійним креатором у нашому челенджі #ChewTheVibes. Chlöe має правильний звук і вібрації, щоб стати обличчям нашого нового виклику і запалити іскру веселощів для всіх».

Розкажіть друзям про новину