Heinz створив ролик у стилі Disney про складність дорослого життя
12 Вер 2022, 11:56

Heinz створив ролик у стилі Disney про складність дорослого життя

«Дорослішання – відстій; виявляється, не можна їсти цукор постійно».

Heinz об’єднався з агентством Wieden + Kennedy New York, щоб підкреслити, що піклується про здоров’я міленіалів. У рамках співпраці було створено анімаційне відео, яке дарує дар ностальгії за дитинством за допомогою його діснеївського стилю, водночас вселяючи відповідальність дорослого життя.

Анімація, натхненна Disney, створена анімаційним будинком Titmouse. Повідомлення полягає в тому, що Heinz створив кетчуп без додавання цукру, щоб зробити одну частину дорослішання трохи простіше.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія підтримується у соціальних мережах за допомогою міні-вікторин та простих лайфхаків для вечері у Instagram та Pinterest, щоб нагадати людям, що всі в одному човні і ніхто не дорослішає до дрібниць.

https://www.youtube.com/watch?v=gLy6c2mFNAA&ab_channel=CandideMcDonald

Розкажіть друзям про новину