Креативне агентство почало продавати куленепробивний одяг
09 Вер 2022, 14:58

Креативне агентство почало продавати куленепробивний одяг

Креативне агентство Mother перейшло від створення рекламних кампаній до розробки продуктів, які сприятимуть прогресу та створюватимуть соціальні зміни.

Через новий підрозділ під назвою Mother Goods агентство працюватиме з брендами над розробкою продуктів, націлених на широкий спектр соціальних проблем, від контролю над зброєю до питань ЛГБТК+ та прав жінок.

Продукти будуть розміщені на спеціальному веб-сайті Mother Goods і в більшості випадків будуть доступні для покупки. В інших випадках інтелектуальну власність, розроблену компанією, також орендувати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Прибуток від цієї ініціативи буде передано провідним правозахисним організаціям, які підтримують спільну справу.

«Це наша глобальна вітрина для творчості, де ми перетворюємо наші «ідеї для товарів» на справжні товари, які можуть вплинути на світ», — сказав Пітер Равай, головний виконавчий директор і партнер Mother USA.

Партнер-засновник Пол Малмстром додав: «Ми розглядаємо Mother як свого роду бренд, і Mother Goods — це один із способів показати, за що ми виступаємо і з яким рівнем оригінальності та безстрашності ми висловлюємо наш власний бренд. Я вважаю, що це дуже привабливо для найкращих творчих мислителів, і, у свою чергу, найцікавіші клієнти завжди були зацікавлені у роботі з найцікавішими мислителями».

Компанія створила веб-сайт та обліковий запис у Instagram, присвячені своєму найновішому продукту та рекламній кампанії Kickback Loungewear. Це лінія куленепробивного одягу для відпочинку, яка призначена для захисту від вогнепальної зброї. Колекція складається з халата, домашніх капців, маски для очей, чохла для чашки та шезлонгу. Агенція створила також чохол для телефона з наручниками.

Раніше анонсовані продукти включали матрьошки із зображенням геїв, продані з аукціону в партнерстві з організацією Kaleidoscope Trust для боротьби з російськими законами проти ЛГБТК+, «дитячий засіб для сну» Lullabombs і The Gay Blood Collection.

Розкажіть друзям про новину