Букмекерська компанія BetMGM дебютувала з новою кампанією «It’s On», обличчям якої став актор, музикант та стендапер Джеймі Фокс.
У рекламному ролику, створеному агентством 72andSunny New York під назвою «Tips» Джеймі Фокс з’явився разом із новою представницею бренду Ванессою Хадженс. Хадженс радить йому «завжди слідувати своїй інтуїції», що спонукає його вступити в гру.
Ролик було знято у двох версіях, одна з яких представлена без цензури, яка доступна для перегляду в Інтернеті. Бренд намагався привнести почуття азарту та об’єднання своїм зірковим підходом.
«Розвага лежить в основі BetMGM, і ми хотіли, щоб ця кампанія тримала глядачів у напрузі, що несподівано для індустрії спортивних ставок та ігор», — сказав Реймонд Дойл, віце-президент з бренду BetMGM.
У міру того, як індустрія спортивних ставок продовжує зростати, такі бренди, як BetMGM, TheScore і WynnBet, намагаються враховувати соціальні аспекти всього цього. Використання великої кількості знаменитостей є досить звичним, тому що вони працюють на те, щоб привернути основну увагу, зображуючи індустрію як спільне між звичайними і зірковими фанатами.