Виробник цукерок запустив TikTok у космос
07 Вер 2022, 14:53

Виробник цукерок запустив TikTok у космос

Торгова марка цукерок Starburst запустила кампанію «Ask the Universe», яка спрямована на взаємодію з аудиторією покоління Z на платформі TikTok. Зусилля було розроблено у партнерстві з агентством DDB.

До 14 жовтня користувачі TikTok можуть створювати відео з питанням: «How do they make Starburst taste so juicy?» і використовувати хештег #BeamItUpStarburst для можливості передачі відео в космос завдяки партнерству з SpaceSpeak. Автори відео можуть відстежувати, де їх відео переміщається в просторі в режимі онлайн через мікросайт.

Кампанія «Ask the Universe» була натхненна дослідженням, яке показало, що покоління Z найбільше цікавиться космосом (63% порівняно із середнім показником у США 49%).

Компанія, крім того, зосереджується на найпопулярнішій платформі цього покоління. Бренд Mars Wrigley стверджує, що його партнерство зі SpaceSpeak зробить його першим брендом, який відправить TikTok до космосу – новий спосіб стимулювати участь у челенджі хештегів.

Кампанія також включає партнерство з астрофізиком та інфлюенсеркою Кірстен Бенкс, яка використовуватиме свою платформу, щоб оголосити про челендж і поділитися порадами щодо створення контенту. Об’єднання із креатором – один із популярних способів активації брендів на таких платформах, як TikTok.

На додаток до своїх зусиль на TikTok бренд Starburst на початку серпня запустив свій перший новий телевізійний рекламний ролик для своєї основної лінійки продуктів з 2015 року. У ньому два співробітники космічного центру транслюють питання “Як вони роблять Starburst таким соковитим на смак?» у космос.

Кампанія, орієнтована на космос, проводиться в той час, коли інші бренди намагаються використовувати галас навколо дослідження космосу, які проводять SpaceX і Blue Origin. У той час як Starburst транслює TikTok в космос, такі бренди як Miller, 7-Eleven і Ben & Jerry’s запустили в атмосферу фізичні об’єкти.

Розкажіть друзям про новину