07 Вер 2022, 11:00

Органічний бренд запустив кампанію для тих, у кого похмілля

Бренд органічної кокосової води Harmless Harvest не засуджує нікого за вихідні з алкоголем. Навпаки, бренд простягнув руку, щоб запропонувати органічну кокосову воду як ліки від наслідків надмірного вживання алкоголю.

У рамках нової кампанії Harmless Harvest запустив зовнішню діджитал рекламу у великих містах, таких як Атланта, Чикаго, Майамі, Даллас, Лос-Анджелес, Нашвілл та Бостон.

Приклади слоганів, які представлені в рекламі: «Коли веселощі закінчуються, Harmless тут для цього», «Відкиньте боротьбу» та «Коли сезон фестивалів стає надто святковим».

Програма від агентства запису Narrative також включає соціальні відео від інфлюенсерів, пости в Facebook та Instagram і спеціальний веб-сайт. Є також серія роликів TikTok, у яких Кріс Клеменс бере інтерв’ю у людей на вулиці. Ідея заснована на припущенні, що люди з сильним похміллям часто сповідуються у своїх гріхах і допомагають створити найкращу нарізку цікавих фрагментів у ролику.

@chrisklemens $10 bottle of wine? yeahhh you’ll be wanting @harmlessharvest coconut water real bad #harmlessharvest #harmlessishereforit #ad ♬ original sound – Chris Klemens

За словами Еллі О’Брайєн, директора з маркетингу, концепція співпереживання виникла в результаті «соціального моніторингу та людей, які визначають наш бренд, як те, на що вони покладаються при похміллі.

Компанія Harmless Harvest, яка розширила свою лінійку, включивши до неї йогурт, хотіла повернути увагу до свого основного продукту та «підкреслити повідомлення про гідратацію в доступній формі», сказав О’Брайєн Adweek.

Розкажіть друзям про новину