Gymshark показав, як насправді виглядають люди в спортзалі
06 Вер 2022, 14:39

Gymshark показав, як насправді виглядають люди в спортзалі

Ніхто не виглядає ідеально після тренування у тренажерному залі, що, можливо, ніколи не виражалося у рекламі у минулому. Бренд спортивного одягу Gymshark за допомогою своїх комунікацій прагне протистояти цій помилці, яку він продовжує у своїй останній кампанії Look Good, Lift Ugly.

Кампанія почалася 5 вересня після представлення білборду на Таймс-сквер у Нью-Йорку і обіцяє не показувати наманікюрених людей, які виглядають ідеальними, коли вони піднімають вагу і роблять кардіо.

У рекламі представлені такі спортсмени, як бігун Ойінда Окуново, TikTok-інфлюєнсер у галузі фітнесу Дейв Олесінскі і член спільноти Gymshark Джада О’Ніл.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Зображення для кампанії були зняті на місці в спортзалі головного офісу бренду, оскільки команда прагнула сфотографувати справжні вирази моделей під час тренування.

Ноель Мак, головний бренд-менеджер Gymshark, сказав, що компанія «винна як ніхто інший» у використанні «чепурних моделей» у своїх попередніх фітнес-кампаніях – стереотипі, який вона вирішила подолати.

«Ми також хотіли спиратися на нашу спадщину у заохоченні та підтримці серйозних та працьовитих людей у ​​тренажерному залі», — додав Мак. «Водночас ми хотіли трохи посміятися з цього. Отже, всім тим людям, які турбуються про свій вираз обличчя або про те, як вони виглядають під час тренування, ми тут, щоб сказати: «Ми вас зрозуміли», але принаймні ваше вбрання буде виглядати ідеально».

Це не вперше, коли компанія вирішила використати менш гламурні зображення людей під час тренувань. У 2020 році Gymshark провела онлайн-кампанію у Великобританії на підтримку Національної служби охорони здоров’я, яка закликала фанатів поділитися своїми спітнілими селфі, зібравши 180 тисяч фунтів стерлінгів для благодійної організації Birmingham Women’s and Children’s Hospital.

Розкажіть друзям про новину