Цього року до Міжнародного дня благодійності, 5 вересня, повернулася однодоларова монета, призначена для пожертвувань. Щоб спонукати австралійців продовжувати робити те, що вони можуть, Королівський Австралійський монетний двір у партнерстві з Saatchi & Saatchi Australia запустив національну інформаційну кампанію.
Поточна мета полягає в тому, щоб продовжити обіг доларів для пожертв доти, доки не буде випущено 25 мільйонів доларів, включаючи додаткові 5 мільйонів, які будуть випущені цього року.
Кампанія спрямована на те, щоб нагадати людям, що в їхньому повсякденному житті потрібно стежити за цими монетами, які можуть потрапити у їх руки будь-якої миті, наприклад, у решті, яку їм дали в супермаркеті.
Відзначаючи вплив, який зробив Долар пожертвувань на сьогоднішній день, і передбачаючи, чого можна досягти, кампанія представлена на телебаченні, в пресі, OOH, радіо, діджитал та комерційних ЗМІ.
Креативний директор Saatchi & Saatchi Лі Сантер каже: «Божевільно думати, що якби кожен австралієць жертвував лише один долар на місяць, він мав би потенціал щороку збирати додаткові 300 мільйонів доларів для тих, хто найбільше цього потребує. За оцінками, до кінця року в обігу буде близько 11 мільйонів доларів, і цей наступний розділ є дружнім і своєчасним нагадуванням про те, що потрібно стежити за доларами пожертв і віддавати їх, коли ви їх знайдете».
Генеральний директор Королівського монетного двору Австралії Лі Гордон додає: «Завдяки нашим дослідженням ми знаємо, що чим більше австралійці знають про долар пожертвувань, тим більша ймовірність того, що вони вийдуть, знайдуть його та пожертвують. Ось чому у Міжнародний день благодійності ми нагадуємо австралійцям про потенційний позитивний вплив. Ми закликаємо австралійців перевіряти ще раз свою решту, кишені та автомобільні консолі на наявність цих монет».