Популярність Боба Росса значно зросла після його смерті у 1995 році, коли глядачі відкрили для себе заспокійливі уроки мистецтва «Радість живопису». Канадський сервіс доставки продуктів Goodfood використав його образ для нової рекламної кампанії.
В рамках кампанії представлений ролик, створений творчою агенцією звукозапису Goodfood John St., під назвою «The Joy of Dinner with Goodfood». Він показує, як Росс на мольберті малює обсмажені стейки з філе Goodfood. Він заспокійливо заявляє, що «Будь-хто може це зробити. Будь-хто може замовити його».
«Крім швидкої доставки продуктів, Goodfood знімає стрес, вирішивши, що на вечерю», – заявила головний креативний директор агентства John St. Шер Кемпбелл. «Це Боб Росс у плануванні їжі, а хто не любить Боба Росса? Отже, ми повернули його до життя як нового представника Goodfood: він намалював смачні страви з його фірмовою легкістю, при цьому зводячи з глузду глядача».
Рос став популярною фігурою у рекламних кампаніях. Наприклад, Adobe віддав йому шану в кампанії «Joy of Sketching» в 2016 році.