Майже кожен колись випадково капав кетчупом собі на одяг, і Heinz вирішив використати цю неприємну ситуацію.
Бренд об’єднався з онлайн-платформою перепродажу ThredUP для запуску колекції Heinz Vintage Drip, що включає 157 предметів вживаного вуличного одягу та дизайнерських речей, навмисно заплямованих кетчупом.
«Ми побачили можливість розглядати пляму, яку ми залишаємо на одязі, як ще один культовий символ бренду і змінити розповідь з плями на заяву». — пояснила Алісса Ціцеро, бренд-менеджер Heinz.
«Ця колекція присвячена стійкому прославленню характеру, який плями кетчупу Heinz надають одягу, і запрошує наших шанувальників прийняти новий культовий символ», — додала вона.
Реліз відбувається в той час, коли попит на старий одяг вищий, ніж будь-коли: звіт про перепродажі за 2022 рік показує, що 62% представників покоління Z та міленіалів шукають спочатку стару річ, перш ніж купувати її новою.
Вважаючи, що кожне вбрання заслуговує на друге життя, «навіть жертви літнього барбекю», ThredUp хотів працювати над колекцією, яка б прославляла повторне використання, і що може бути краще, ніж звернутися до любителів моди та любителів їжі, ніж одяг, забруднений кетчупом?
На додаток до екологічного повідомлення, капсула була спеціально розроблена для всіх розмірів та гендерів, від XXS до XXL. 100% виручки від продажу підуть на Rise Against Hunger, щоб підтримати глобальну допомогу голодуючим, щоб покупці могли почуватися особливо добре у своїй обновці.