Минулого року бренд продуктів харчування і снеків Lunchables від Kraft Heinz надихнув дітей грати зі своєю їжею, купивши магазин іграшок FAO Schwarz у Нью-Йорку. Цього шкільного сезону бренд розширив цю тему за допомогою кампанії «Lunchabuild This», розробленої рекламним агентством Goodby Silverstein & Partners.
Споживачі можуть завантажити 25 креслень із веб-сайту бренду для створення таких творів, як ракета, пожежний гідрант або скутер, та купити всі необхідні компоненти через інтернет-магазин. Інструкції та матеріали раніше були запаковані разом у набори Lunchabuilds, випущені лімітованим тиражем, які продаються в мережі за 100 доларів.
Споживачам пропонується публікувати зображення своїх власних творінь Lunchables і те, що надихнуло їх на платформі Instagram до 4 вересня, щоб взяти участь у розіграші 2000 доларів, в якому буде обрано 25 переможців.
«Lunchables прагне підживлювати творчий потенціал дітей і надихати їх досліджувати межі своєї уяви», — заявила заступник директора Kraft Heinz з бренд-комунікацій Саманта Міллс. «Завдяки новому досвіду електронної комерції Lunchables.com Order This Build та лотереям Lunchabuild This ми прагнемо дати поштовх уяві, знайти натхнення під час обіду та допомогти втілити мрії у реальність для наших шанувальників».
Компанія також буде включати зовнішню рекламу в Сан-Франциско, Нью-Йорку, Чикаго, Клівленді, Філадельфії, Міннеаполісі та Сент-Поле, Міннесота, показуючи творіння Lunchables поряд з об’єктами, якими вони були натхненні, такими як велосипеди, човни та автобуси, щоб надихнути дітей побудувати те, що вони бачать. Креатив містить QR-коди, які ведуть на сайт бренду.
На тих же місцях розмістяться грандіозні творіння Lunchables, у тому числі гігантські ведмеді із зоопарку Лінкольн-парку в Чикаго та зоопарку Комо-парк у Сент-Полі. Бренд також збудував стадіон для гри Field of Dreams 11 серпня в Дайєрсвіллі, штат Айова.