McDonald’s об’єднався з продюсером і репером Tisakorean, популярним у TikTok, щоб створити оду тому, наскільки смачний Sprite з автоматів McDonald’s.
Хоч як дивно це звучало, концепція насправді є продовженням рекламної кампанії, запущеної в червні минулого року, коли мережа попросила клієнтів розповісти про те, як для них звучить смак Sprite із McDonald’s.
У McDonald’s кажуть, що однією з найпопулярніших відповідей, які вони отримали, було те, що лимонно-лаймовий напій нагадує звук статичний шум, тому пісня, яка була випущена в TikTok та Instagram, називається Static.
I can say that McDonald’s Sprite tastes like tv static and everyone will collectively agree pic.twitter.com/b7y7RptIac
— M. (@Markeeloo) January 8, 2022
«Мій улюблений напій у McDonald’s завжди був Sprite — він дає вам той наелектризований смак, який нагадує вам про білий шум, тому я був такий схвильований, коли вони прийшли до мене, щоб створити цей трек», — заявив TisaKorean. «Я хотів, щоб біт Static викликав у людей таке ж почуття, і використовував справжні статичні звуки протягом усього треку».
@tisakorean #ad siLLy static _ mCdOnaLds 🤪 #McDonaldsStaticSprite ♬ Static – TisaKorean feat Sprite from McDonald’s
McDonald’s також випустив коротке відео «Making of the Beat», що показує Tisakorean у студії.
Пісня описується як оригінальна інтерпретація шипучої, лимонно-лаймової досконалості, що включає «семплювання звуку статики поверх хіп-хопу». Проте, представник McDonald’s визнав, що звук напою Sprite ніде у пісні не семпльований та не чутний.
Незважаючи на це, McDonald’s також заохочує любителів Sprite «поділитися своєю думкою» про пісню з хештегом #McDonaldsStaticSprite у TikTok чи Instagram. «Ми могли б навіть прокоментувати або опублікувати наші обрані на нашому каналі TikTok», — заявляє McDonald’s.