Українські креативні агенції відмовилися від нагород Red Dot
18 Сер 2022, 11:18

Українські креативні агенції відмовилися від нагород Red Dot

У колективному листі до організаторів фестивалю креативники зазначили, що вважають більш доцільним і правильним зараз витратити 900 000 гривень на допомогу країні та армії, ніж на викуп виграних нагород. 

Українські креативні агенції Bickerstaff.734, IAMIDEA, Fedoriv, Taktika, Mo3gi Group та Grape відмовилися викупати свої цьогорічні нагороди міжнародного дизайн-фестивалю Red Dot, щоб передати кошти у президентський фонд United24. Про це вони повідомили на сайті своєї ініціативи. Також зазначено, що Red Dot надав усім українським агенціям три безплатні подачі, але не скасував плату за Winners Package. Саме ці кошти перенаправлять на донат. Сумарний внесок всіх учасників складатиме 900 000 грн. Гроші передадуть у фонд до кінця 2022 року. 

У цей період, коли родини наших співробітників перебувають у невизначеності, коли солдати помирають на фронті, викуп статуеток здається доволі дивною інвестицією. Це не забаганка та не бунт, просто зараз український бізнес переживає не найкращі часи. Якщо доступні фінанси з’являються, то здається логічним спрямувати їх на безпеку співробітників і близьких, на армію та фонди. На мій погляд, інвестиція в мир — це зараз найкраща інвестиція, при всій цінності та важливості індустріальних нагород.
Ілля Ануфрієнко
засновник і креативний директор Bickerstaff.734

Креативники обіцяють надати звіт про перераховані у президентський фонд кошти. Також за правилами фестивалю, не заплативши за Winner Package, вони мають прибрати з власних ресурсів і соцмереж фірмовий червоний лейбл Red Dot. Тому на сайтах усіх агенцій-учасників ініціативи тепер буде розміщено червоне піксельне коло, як додаткове нагадування для всіх іноземних клієнтів про незакінчену війну росії проти України.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми вперше брали участь у Red Dot і, якщо бути чесними, для нас ці перемоги — вкрай важливі. Але коли справа дійшла до викупу нагород, подумали: “А наскільки це зараз правильно в актуальних обставинах?” Були хвилювання, що клієнти, чиї кейси перемогли, можуть бути не в захваті. Але в результаті кожен із них виказав на таке рішення не те що згоду, а й величезну підтримку. Зрештою, журі сказало своє слово: ми це знаємо, клієнти це знають. І це вже перемога. А допомогти країні зараз — перемога, яка важливіша за будь-які фестивалі.
Ігор Фінашкін
засновник і креативний директор IAMIDEA

Red Dot Design Award — це щорічна нагорода в галузі дизайну, яку вручає інститут Центру дизайну землі північний Рейн-Вестфалія, що в місті Ессені, Німеччина. На відміну від інших дизайнерських і креативних фестивалів, де учасники мають платити тільки за подачу роботи, система Red Dot передбачає оплату і за подачу, і за викуп своєї нагороди в разі перемоги. Вартість подачі складає від 195€, а вартість так званого Winner Package — від 1700€ залежно від рівня нагороди.

Розкажіть друзям про новину