Британська компанія з виробництва кондитерських виробів Cadbury існує з 1824 року і в даний час є другим за величиною кондитерським підприємством у світі та викликає у багатьох теплі спогади. Цей емоційний зв’язок був основою недавнього руху бренду у музичну галузь.
Cadbury співпрацювала зі звуковою брендинговою агенцією DLMDD, щоб вивести свою візуальну ідентичність на мультисенсорний рівень та створити звуковий логотип. Студія залучила композитора Гая Фарлі для відтворення емоцій, пов’язаних із Cadbury та її слоганом: «There’s a glass and a half in everyone».
Почуття бренду Cadbury перегукувались із почуттями композитора, і він зупинився лише на трьох нотах, зіграних на піаніно.
«Cadbury – це улюблений шоколад у світі, а фортепіано – найулюбленіший інструмент у світі», – згадує пізніше Лізз Харман, творчий музичний консультант у DLMDD. «З першого разу, коли ми почули звук Cadbury, що резонує зі знаменитого Гаєвого піаніно Steinway, ми відчули, що знали його завжди».
Звуковий логотип почав з’являтися у кампаніях Cadbury у Великій Британії та Австралії. Можна почути, як він грає наприкінці цих рекламних роликів: