Мобільний платіжний сервіс, розроблений Square, Cash App запустив рекламну кампанію «That’s Money», до якої залучив володаря «Греммі» Кендріка Ламара та ресівера американського футболу Оделла Бекхема-молодшого.
У ролику «The Balcony Scene» взяли участь Кендрік, комік ExavierTV, а також інвестор та підприємець-мільярдер Рей Даліо. Відео створене та спродюсоване pgLang, творчою компанією, заснованою Кендріком Ламаром і його давній підприємницький і творчий партнер Дейв Фрі.
ExavierTV і Ламар говорять про невдалу ставку, яка призвела до великих фінансових втрат коміка. До них приєднується Даліо, який потім пояснює, як ExavierTV може більш ефективно примножувати свої гроші, починаючи з дрібніших та безпечних інвестицій, які згодом зростають.
«Така розмова допомагає нам зрозуміти, що нам усім потрібна інформація для зростання», — сказав Дейв Фрі.
Ще один ролик, цього разу створений спільно з агентством R/GA, показує, як Оделл Бекхем-молодший робить татуювання знаменитому татуювальнику Ганге.
Tattoos personal like my finance. #thatsmoney @CashApp 💉@gangatattoo pic.twitter.com/QsZLzlsNxT
— Odell Beckham Jr (@obj) August 15, 2022
Хоча ролик не відображає таку ж гостру тему фінансової грамотності, як з Кендріком Ламаром, він продовжує позиціонувати бренд як додаток для щоденного управління фінансами.
«У Cash App ми прагнемо зробити гроші доступними для всіх», — сказала Кетрін Фердон, голова відділу маркетингу та брендів Cash App. «Завдяки нашій першій в історії рекламній кампанії ми дуже раді співпрацювати з легендами, що визначають культуру, такими як Оделл Бекхем-молодший, які є найкращими у своєму класі та фінансово підковані, щоб представити наші продукти та дати можливість кожному взяти під контроль свої фінанси за допомогою Cash App».