COMFY святкує день народження та запускає нову рекламну кампанію. Окрім традиційних знижок, компанія запустила масштабний збір коштів разом з Благодійним Фондом Сергія Притули. Планують зібрати 11 млн гривень на придбання 15 безпілотних авіаційних комплексів “Валькірія”.
За рекламну кампанію традиційно відповідала креативна агенція banda. Команда агенції об’єднала в єдину ідею повідомлення про день народження COMFY та знижки, а заклик до участі в зборі сховала за тригерним питанням: “А що це за кьюаркод?”. QR, звичайно, спрямовує глядачів на сторінку збору коштів.
До збору команда COMFY планує залучити не лише клієнтів, а й партнерів, та подякувати згадкою у власних соціальних мережах. За найбільші підтверджені донати ім’я або бренд благодійника нанесуть на одну “Валькірій”.
“Безпілотники “Валькірія” довели на передовій свою ефективність. Ми маємо домовленість з Армією СОС про виробництво “Валькірій” і навчання екіпажів для них. 15 бортів вже замовлені. Це безпілотники українського виробництва, і нам важливо навіть у темі допомоги ЗСУ теж підтримувати українську економіку та українських виробників. Це приклад правильної синергії, коли великий українських бізнес вкладається в таку допомогу із бажанням допомогти військовим та водночас сприяти розвитку технологій всередині держави”, — вважає Сергій Притула, засновник Благодійного Фонду Сергія Притули.