Незважаючи на те, що правила реклами азартних ігор у Європі посилюються, ставки на спорт залишаються популярною категорією у Великій Британії. Щоб виділитись серед своїх конкурентів, глобальна ігрова компанія Paddy Power запустила кампанію, щоб стати частиною поп-культури.
Це перша робота Paddy Power, створена агентством Droga5 London. З посиланнями на романтичні фільми, такі як «Краса по-американськи» та «Брудні танці», реклама компанії розповідає про нетрадиційну лав сторі двох зірок британського футболу, колишнього гравця Пітера Крауча та судді Марка Клаттенбурга. Дружина Крауча, модель Еббі Кленсі, також з’явилася у ролику.
У Великобританії та Ірландії бренд відомий своїми іноді спірними маркетинговими ходами.
Компанія Paddy Power хоче, щоб її вважали «розважальною компанією», а не просто букмекерським брендом, і її мета полягає в тому, щоб «створювати настільки відомі історії, щоб про них говорили у групі WhatsApp та викликали захоплення фанатів».
У рекламі рекламується продукт Bet Builder від Paddy Power, який дозволяє користувачам робити ставки на певні частини гри, а не лише на результат. Орієнтація продукту на елементи спорту, «які зазвичай не беруть до уваги», а також сильні емоції, які відчувають деякі вболівальники, надихнули на слоган кампанії: «Близько любити футбол».
Відносини між гравцями та суддями часто можуть бути спірними, але агентство Droga5 вирішило «перевернути цей наратив з ніг на голову», щоб уявити історію кохання між Краучем та Клаттенбургом. Романтична комедія також йде врозріз зі стереотипним тоном більшої частини реклами спорту та ставок.
«Це драматична історія кохання, але в ній все ще присутня самозневажливий і насмішкуваний тон, яким славиться Paddy Power». — сказала Шеллі Смолер, головний креативний директор Droga5 London.
Гральним брендам стає все важче рекламувати рекламу в Європі, оскільки такі країни, як Бельгія, Німеччина та Норвегія, вживають жорстких заходів щодо маркетингу в цьому секторі.
У Великобританії Комітет з рекламної практики заборонить футболістам, знаменитостям та інфлюенсерам, які мають сильний вплив на молодих людей віком до 18 років з’являтися у рекламі азартних ігор. Нові правила набудуть чинності у жовтні.