Український бренд створив колекцію одягу разом з українськими виконавцями 90-х років
25 Сер 2022, 13:21

Український бренд створив колекцію одягу разом з українськими виконавцями 90-х років

З початком війни українська аудіовізуальна культура переживає нову хвилю популярності. Особливо – музичний рух, який виник у перші роки після проголошення Незалежності.

“Територія А”, “Українська хвиля”, “Таврійські ігри” і ціла плеяда ініціатив виховали сучасну українську музичну сцену, подарувавши нам “Скрябіна”, “Аква Віту”, Юрка Юрченка, Русю, Сестричку Віку, “ВУЗВ”, “ТНМК”, “Океан Ельзи” та багатьох інших. Це частина української незалежної сучасності, яка вже встигла стати історією. Самоповторюванність – риса притаманна історії, і сьогодні першопрохідці незалежної вітчизняної музики заслужено знову на хвилі, на її найвищому гребені.

До Дня Незалежності мас-маркет бренд жіночого одягу JUL об’єднався із відомими українськими виконавцями 90-х років, щоб створити спеціальний музичний мерч-триб’ют часам, що відрізнялись драйвом, свободою та відкритістю експериментам, та людям, що створювали ці часи. Прагнучи розвивати власну культуру в Україні та за її межами, ми представляємо колекцію футболок із зображеннями культових альбомів українських артистів. До першого дропу увійшли  “Воплі Відоплясова” з обкладинками “Хвилі Амура” та “Або Або”, “Скрябін” з “Танець Пінгвіна”, “Вхід у змінному взутті” з “ВУЗВ. Плановая вечеринка” та Руся з добірки “Вибране”. Так, у JUL започатковується культура використання мерчового одягу з вітчизняним культурним контентом, яка, сподіваємось, стане для українців ще однією традицією. Лінійка буде доповнюватись зображеннями інших виконавців та їх творів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Футболки представляють молоді українські артисти, які знаходяться на початку свого творчого шляху. Серед них: Blichaus80, Cape Cod, ЮЮ, Євгеній Король, Andriy Kostyukov, ТУЧА, Ярина Сізик з гурту “Щука Риба”, Talberg, Samantha. 

Колекцією “Українська хвиля” ми кажемо своє “дякую” тим, хто дав життя українській незалежній музичній сцені, тим хто зараз її гідно представляє, і заздалегідь, новим зіркам, що ще запалають. 

Частина коштів від продажу колекції йде на підтримку бійців “Азов” до офіційного благодійного фонду полку Support Azov.

Розкажіть друзям про новину