Doritos запустив полювання за трикутниками у формі чипсів
26 Сер 2022, 14:56

Doritos запустив полювання за трикутниками у формі чипсів

Doritos запропонував споживачам взяти участь у загальнонаціональному полюванні на трикутники в рамках нової рекламної кампанії «Triangle Tracker», що охопила соціальні мережі, ігри та багато іншого.

Бренд Frito-Lay звернувся до Snapchat за об’єктивом Triangle Tracker, який перетворює трикутники реального світу в Doritos. Користувачі, які пробують цю функцію, отримують код для купівлі закусок, товарів та можливість виграти головний приз у розмірі 250 000 доларів.

Крім того, Doritos об’єдналися з репером Offset із групи Migos, щоб виділити трикутники навколо трансляції MTV Video Music Awards 28 серпня.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Частина кампанії TikTok має окремий фінансовий стимул. Щотижневі випробування додатка, які проходять щосереди до середини вересня, включають винагороду у розмірі 15 000 доларів.

Для першої партії, запущеної 24 серпня, Doritos захопила будинок на 57-й Західній вулиці у Нью-Йорку, величезний магазин у формі піраміди у Мемфісі, штат Теннессі, і частину хмарочоса в Атланті, штат Джорджія. Споживачі, які публікують найсміливіші відео в цих місцях, тегаючи @Doritos та використовуючи хештеги #DoritosTriangleTracker і #Contest на TikTok, можуть претендувати на грошові призи.

Компанія також запускає власний острів трикутників Doritos у грі Fortnite і працювала зі стрімінговою платформою StreamElements над ботом, який дозволяє стрімерам міняти трикутники, які вони бачать в іграх, на чипси. Відвідувачі цього місця можуть взяти участь у міні-іграх, натхнених продуктами Doritos, а також у сайдскролері Doritos Crash Course 2010 року та пошукати великодні яйця.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео