Спочатку було вугілля, настояне на пиві Miller Lite. Тепер бренд придумав дещо нове у Нью-Йорку та Чикаго.
Система спільного використання велосипедів є дуже популярною у деяких провідних пішохідних містах США. Miller Lite вирішив запропонувати городянам ділитися не велосипедами, а грилями, що схожі на пивні банки.
12 і 13 серпня бренд відкриє локальні поп-ап точки або «станції Grill Share» у Нью-Йорку та Чикаго. Після того, як споживачі відсканують QR-код і введуть свої дані, вони зможуть безкоштовно взяти в прокат гриль Miller Lite і прикотити його в потрібне місце. Оренда включає лопатку, фартух, шезлонг з парасолькою чи подарункову картку на 25 доларів, або трохи Miller Lite.
Кампанія була ініційована креативним агентством DDB Chicago і є останнім продовженням кампанії Miller Lite Summer Loves Beer, мета якої зробити Miller Lite типовим літнім пивом. Бренд також пропонує споживачам із інших міст можливість виграти власний гриль у акції з 8 до 19 серпня.