В рамках проєкту Lviv Tech City агенція IAMIDEA розробила бренд-стратегію, комунікаційне повідомлення та айдентику.
Зазвичай, люди асоціюють Львів зі старовинною архітектурою, брущаткою та баром “П’яна вишня”. Як інтегрувати житловий парк майбутнього в історичне та старовинне місто?
Lviv Tech City функціонує в екосистемі «Живи — Працюй — Навчайся — Відпочивай». Усе необхідне для життя та розвитку розташовано в одному комплексі. Аби зрозуміти, як працює інноваційний парк та поринути у його систему, команда відвідала будівництво у Львові.
Оскільки айдентика LTC оточуватиме резидента постійно, креативники намагалися створити дизайн, що не набридне та буде комфортним для життя.
IAMIDEA розробили логотип, стилістику, стилеутворюючі елементи, підібрали шрифти та кольори. Основою логотипу стала фігура – квадрат, що поділений на три рухомих блоки. Він символізує стабільність та одночасний рух, розвиток. Використовуючи асоціації, креативники підібрали 4 кольори, що диференціюють кожний блок. Так, блакитний позначає бізнес зону, помаранчевий – житлову зону, зелений – зону для навчання, а жовтий – для відпочинку.
За створену айдентику для Lviv Tech City агенція IAMIDEA отримала престижну дизайн-нагороду Red Dot у категорії «бренд-дизайн та айдентика».
Дизайн-система є модульною, а отже показує логотип у різних варіаціях. Так, ключові зображення виглядають по-різному, але завжди залишаються в одній візуальній концепції.