У Великобританії розмістили білборди із б/у технікою для перехожих
09 Сер 2022, 12:02

У Великобританії розмістили білборди із б/у технікою для перехожих

Провідний британський рітейлер техніки Currys розробив революційну зовнішню кампанію зі спеціальною конструкцією, що складається зі старої і зламаної техніки.

Інноваційний білборд, створений агентствами AMV BBDO та Spark Foundry, запустив ініціативу рітейлера Cash for Trash.

У Лондоні, Лідсі та Манчестері з’явилися інтерактивні білборди із б/у технікою, яку перехожі можуть взяти, проходячи повз, і обміняти на гроші в магазині. Він створений в рамках ініціативи бренду Currys Cash for Trash, яка дає людям щонайменше 5 фунтів стерлінгів за будь-яку стару, зламану чи невикористану техніку, яку вони приносять у магазин.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Процес, де люди підбирають такі предмети, як зламаний тостер або старий мобільний телефон, знімається. З дозволу кадри будуть опубліковані у соціальних мережах, включаючи Facebook, Instagram, TikTok та Twitter.

Currys є найбільшим у Великій Британії ремонтник технологій, що переробляє 65 тисяч тонн техніки щороку, рятуючи 800 тисяч тонн від відправки на звалище з 2007 року. Надаючи клієнтам можливість заощадити гроші при купівлі нової техніки, компанія також прагне підвищити обізнаність про переробку техніки в деяких містах з найвищим рівнем електронного сміття в країні.

Корін Міллс, керівник відділу з бренду, комунікацій та планування в Currys, каже: «Ми повернули Cash for Trash, оскільки знаємо, що, незважаючи на зростаючу інфляцію, у людей все ще є вдома запаси речей, які вони можуть обміняти на гроші. Цей білборд дозволяє нам по-новому заявити про наші ініціативи і дати перехожим можливість приносити товари в магазини за ваучери. Крім Cash for Trash, ми тільки-но запустили Price Lock і 12-місячне відстрочення платежу, що означає, що клієнти можуть робити покупки з упевненістю, що ми пропонуємо їм найкращі ціни і таку оплату, як вони хочуть».

Креативні директори AMV BBDO додали: «Ми хотіли створити елемент кампанії, який був би належним чином пробивним і справді корисним. Ці спеціально створені білборди демонструють пропозицію Currys Cash for Trash у веселій та захоплюючій формі, але вони також привертають увагу до великих можливостей переробки Currys та ставлять електронні відходи до порядку денного громадськості».

Розкажіть друзям про новину