Авіакомпанія надаватиме рекомендації для подорожей на основі прослуханої музики Spotify
10 Сер 2022, 11:37

Авіакомпанія надаватиме рекомендації для подорожей на основі прослуханої музики Spotify

Тиждень джазу на Мальті, звуки фестивалю Primavera Sound у Барселоні чи розслаблюючі звуки заходу сонця на Ібіці? Креативна агентство VCCP London представило «Listen & Book» для авіакомпанії easyJet — новаторську співпрацю зі Spotify, яка об’єднує провідну європейську авіакомпанію з найбільшою у світі платформою стрімінгової передачі музики.

«Listen & Book» був створений, щоб продемонструвати, наскільки впливовим може бути музичний смак для подорожей, що він може розповісти про переваги людини у відпустці та допомогти їй відкрити для себе новий персоналізований досвід подорожей.

Spotify дозволяє людям визначати свій святковий настрій на основі своїх списків прослуховування та підбирати індивідуальні враження від подорожей Європою. Наприклад, якщо музичний смак спокійний, теплий і мрійливий, чому б не вирушити до ботанічного саду в Лісабоні чи відвідати розслаблюючу сауну в Гельсінкі? Настрій визначається музичними атрибутами, такими як позитивність пісні, енергія та темп. Крім рекомендацій конкретних напрямів та вражень, людям також будуть показані навколишні музичні майданчики у запропонованому ними місці, щоб пов’язати їх із місцевими музичними концертами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До «Listen & Book» любителі музики можуть підключити свій обліковий запис Spotify через спеціальний мікросайт «Listen & Book», який визначить атмосферу на основі нещодавно програної музики та порекомендує місця та розваги у мережі easyJet у Європі, Північній Африці та на Сході, яка потім приведе до веб-сайту easyJet, щоб клієнти могли забронювати свою наступну відпустку, натхненну музикою

Девід Мастерман, заступник виконавчого креативного директора VCCP, каже: «Єдине, що люди люблять так само сильно, як подорожі — це музика, тому ми дуже раді, що ця технологія використовує одну для допомоги іншому. Відкрийте собі місця, які ваша історія прослуховування Spotify припускає, що ви хотіли б відвідати».

Розкажіть друзям про новину