24 лютого McDonald’s повідомив, що призупиняє роботу ресторанів в Україні через війну, що триває.
Хоча труднощі були невимовними, пережите також стало свідченням того, про що Кріс Кемпчинські сказав на Всесвітній Конвенції МакДональдз на початку цього року: у найтемніші часи Золоті Арки сяють найяскравіше. Зобов’язання всієї Системи McDonald’s годувати та розвивати громади – будь вони за рогом чи на іншому кінці світу – це те, чим всі можуть пишатися.
Підтримка українців продовжує залишатися для компанії пріоритетом номер один. McDonald’s багато спілкувався з працівниками, які висловили велике бажання повернутися до роботи та побачити, як ресторани в Україні знову відкриються, де це можна зробити безпечно та відповідально. В останні місяці віра в те, що це додасть невелике, але важливе відчуття нормальності, зміцнилася. А українські посадовці зазначали, що підприємства, які відновлять роботу, підтримають місцеву економіку та український народ.
Розмірковуючи про підтримку співробітників і бізнесу в довгостроковій перспективі, McDonald’s спирався на п’ять фундаментальних питань, якими Кріс заохочує керуватися при прийнятті рішень щодо діяльності на ринку: Чи дозволено нам діяти в країні на законних підставах? Чи маємо ми змогу керувати бізнесом і безперешкодно задовольняти потреби наших клієнтів і співробітників? Чи сприяє наша присутність на ринку посиленню нашого бренду у світі? Чи має це сенс для бізнесу? Чи відповідає це нашим цінностям?
«Після тривалих консультацій і обговорень з українськими посадовцями, постачальниками та фахівцями з безпеки, а також з огляду на прохання наших співробітників повернутися до роботи, ми вирішили запровадити поетапний план відновлення роботи деяких ресторанів у Києві та на заході України, де інші бізнеси безпечно відновили роботу. Протягом кількох наступних місяців ми з партнерами будемо займатися відновленням ланцюгів постачання продуктів у ресторани, підготовкою ресторанів до обслуговування клієнтів, поверненням команди ресторанів і співробітників у робоче середовище, а також впровадженням розширених процедур і протоколів для підтримки безпеки наших людей і клієнтів». – розповів старший віцепрезидент бізнес-підрозділу міжнародних ринків McDonald’s Пол Помрой.