Загальна кількість передплат Walt Disney, а це три стримінги Disney+, Hulu та ESPN+, склала 221,1 мільйона за третій фінансовий квартал компанії, що закінчився в червні. Це був великий успіх для Disney+.
Він також обігнав Netflix за загальною кількістю підписок. Нещодавно Netflix повідомив про 220,67 мільйонів передплатників по всьому світу. Основна відмінність у тому, що Netflix не має пакетів.
У третьому кварталі року до Disney+ долучилися понад 14 мільйонів нових підписників, зокрема й через успіх серіалів «Обі-Ван Кенобі» та «Міс Марвел».
Крім того, з грудня 2022 року стрімінги від Disney піднімають щомісячну оплату, а також запускають новий формат підписки з рекламою. Однією з причин таких змін назвали посилення конкуренції серед інших сервісів і частковий вихід з ринку росії.
Disney може втратити частину підписників після поразки у боротьбі за права на трансляцію крикету в Індії, де базується більша частина передплатників Disney+.
Таким чином, цифри можуть змінюватися, але припливи та відливи показують, наскільки нестабільний стрімінговий бізнес.
Netflix, визнаний лідер, викликав хвилю занепокоєння несподіваною втратою 200 000 передплатників у першому кварталі 2022 року і попередив про потенційно серйознішу втрату в наступному кварталі до 2 мільйонів. Коли він вийшов із втратою трохи менше 1 мільйона передплатників, це частково розглядалося як перемога. Це була найбільша втрата в історії компанії (частково її врятував четвертий сезон «Дивних див», який вийшов у травні).
Гігант також знаходиться в процесі розгортання рівня стрімінгової передачі з підтримкою реклами.
Акції ЗМІ виросли сьогодні разом із ширшими ринками. Акції Disney зросли майже на 5%, а акції Netflix залишилися без змін післяпродажних торгів. Disney оголосила свої квартальні показники одразу після закриття ринку.
UPD: Останніми днями ЗМІ по всьому світу пишуть, що Disney обігнав Netflix за кількістю передплатників. Це неправда, і неточність уже виправлено. Disney повідомила про 221 мільйон підписок, а не передплатників (Netflix у своїх звітах посилається на передплатників). Як пише NYT, коли користувач підписується на так званий «пакет», Disney зараховує цю людину 3 рази (Disney+, Hulu та ESPN+). Variety, навпаки, нагадує нам, що, на жаль, ми не можемо тут робити порівняння, оскільки Disney не надав кількість передплатників без дублювання. Netflix досі залишається найбільшим стрімінговим сервісом у світі за доходами, залученням користувачів і кількістю передплатників.